Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ik ben aan het overwegen om hier kaarten voor te kopen maar vroeg me af hoe goed Robert Plant op zijn leeftijd nog zingt. Iemand die hem pre Corona nog live heeft gezien? Zingt hij live ook nummers van Led Zeppelin of alleen nummers van z’n solo platen en platen met Alison?
Volgens mij zijn de nummers Black dog, Going to california en Whole lotta love van led zeppelin nog meer dan geregeld terug te vinden in zijn setlist. Live heb ik hem echter nog niet gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
731
435
Stromae is terug van weggeweest! Op zondag 27 februari staat hij in AFAS Live in het kader van zijn Avant Premieres: drie exclusieve shows in Brussel, Parijs en Amsterdam. De kaartverkoop start later vandaag om 18.00 uur via stromae.com.
Met zijn combinatie van indrukwekkende teksten en dansbare, hitgevoelige producties raakt Stromae een snaar bij een groot publiek. Dankzij inspirerende hits ‘Alors on danse’, ‘Formidable’ en ‘Papaoutai’ groeide hij uit tot een waar fenomeen. Met comeback single ‘Santé’ en zijn drie exclusieve Avant Premieres - waar dit concert onderdeel van is - is Stromae terug van weggeweest.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Stromae is terug van weggeweest! Op zondag 27 februari staat hij in AFAS Live in het kader van zijn Avant Premieres: drie exclusieve shows in Brussel, Parijs en Amsterdam. De kaartverkoop start later vandaag om 18.00 uur via stromae.com.
Met zijn combinatie van indrukwekkende teksten en dansbare, hitgevoelige producties raakt Stromae een snaar bij een groot publiek. Dankzij inspirerende hits ‘Alors on danse’, ‘Formidable’ en ‘Papaoutai’ groeide hij uit tot een waar fenomeen. Met comeback single ‘Santé’ en zijn drie exclusieve Avant Premieres - waar dit concert onderdeel van is - is Stromae terug van weggeweest.
Maar da's echt exclusief. Poeh.

Speelt maar een uur, dat is wel minder.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Stromae is terug van weggeweest! Op zondag 27 februari staat hij in AFAS Live in het kader van zijn Avant Premieres: drie exclusieve shows in Brussel, Parijs en Amsterdam. De kaartverkoop start later vandaag om 18.00 uur via stromae.com.
Met zijn combinatie van indrukwekkende teksten en dansbare, hitgevoelige producties raakt Stromae een snaar bij een groot publiek. Dankzij inspirerende hits ‘Alors on danse’, ‘Formidable’ en ‘Papaoutai’ groeide hij uit tot een waar fenomeen. Met comeback single ‘Santé’ en zijn drie exclusieve Avant Premieres - waar dit concert onderdeel van is - is Stromae terug van weggeweest.
Awesome!!!! :D
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Fantastische artiest en exclusieve show! Ik weet niet of ik de enige ben. Maar het houd mij ook wel weer een beetje tegen. Zou deze man heel graag een keer live willen zien, maar speciaal een kaartje voor hem kopen nu ook weer niet (ook een beetje dat ik 2 uur moet rijden).
Zal vast wel de enige hierin zijn :D
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Fantastische artiest en exclusieve show! Ik weet niet of ik de enige ben. Maar het houd mij ook wel weer een beetje tegen. Zou deze man heel graag een keer live willen zien, maar speciaal een kaartje voor hem kopen nu ook weer niet (ook een beetje dat ik 2 uur moet rijden).
Zal vast wel de enige hierin zijn :D
Nee, heb het ook, maar het lastige is dat ik amper op festivals kom waar hij staat, dus dan ga ik 'm nooit zien... Oftewel, één keer los ticket en daarna wellicht nooit meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Fantastische artiest en exclusieve show! Ik weet niet of ik de enige ben. Maar het houd mij ook wel weer een beetje tegen. Zou deze man heel graag een keer live willen zien, maar speciaal een kaartje voor hem kopen nu ook weer niet (ook een beetje dat ik 2 uur moet rijden).
Zal vast wel de enige hierin zijn :D
Kan ik me niet in vinden haha. Ik zit er vanavond 18:00u klaar voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Oh ja, jongens, ik heb even gekeken. Ik zie geen manier om eerder dan 18.00 kaartjes te bemachtigen :(
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Nope. De crux zit hem erin dat het ticket alleen in de Ticketmaster-app beschikbaar is. Enerzijds goed tegen zwarthandel, anderzijds niet handig als je zelf niet meer kan en hem op Ticketswap wil zetten.
Er zijn wel concerten bij waar je ze via een ''transfer'' naar een ander account kan doorzetten/doorsturen. Misschien even Ticketmaster een berichtje doen om te kijken of dat hier mogelijk is?

Maximum van twee tickets ook. Hoop dat ik een kans maak vanavond.
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
ING customers benefit from exclusive advantages staat er voor Paleis12.
Maar geen idee wat dat precies zou inhouden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
ING customers benefit from exclusive advantages staat er voor Paleis12.
Maar geen idee wat dat precies zou inhouden.

Geen presale helaas.

Als het niet doorgaat (ik acht de kans ook klein) zal er wel een alternatieve datum komen. Dus ga het alsnog proberen vanavond. Prijs valt met €43,- ook goed mee!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Staat op de Ticketmaster.be pagina:

Please Note​

DURATION OF THE SHOW: 60 min.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken