Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Klopt, maar dat was de tour daarvoor volgens mij.
Bluesfestival Grolloo was ook uitverkocht weet ik nog
HMH (AFAS) was nog voor Tivoli, ja. Grolloo geloof ik ook zo. Tivoli uiteindelijk ook hoor, maar niet dusdanig snel. Ik ga het ook maar proberen vrijdag.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Morgen ook de eerste namen voor Les Nuis Botanique. Hopelijk met Squarepusher, want ik heb daar nog steeds tickets voor die niet terugbetaald zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Heeft er iemand eigenlijk enig idee waarom Anna von Hausswolff op de site van Doornroosje als enige artiest nog niet op "afgelast" staat t/m 18 december? 't Is een optreden in een kerk, maar dat zal toch niks uitmaken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Oh @Joslittel . Ik weet nog niet of dit de enige zaalshow van ze wordt, maar Epica komt 3 september 2022 naar 013. Da's toch ook iets romantischer dan AFAS Live. Verkoop start 10 december om 10.00 (en ik heb zelf een link voor 8 december :) dus ik zal je vast wel horen in m'n DM's).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Oh @Joslittel . Ik weet nog niet of dit de enige zaalshow van ze wordt, maar Epica komt 3 september 2022 naar 013. Da's toch ook iets romantischer dan AFAS Live. Verkoop start 10 december om 10.00 (en ik heb zelf een link voor 8 december :) dus ik zal je vast wel horen in m'n DM's).
Geweldig!! En je bent weer eens sneller dan de officiële aankondiging zie ik. Ja hier wil ik heen. 013 blijft één van mijn favo zalen. Ik klop waarschijnlijk wel aan voor die code.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Geweldig!! En je bent weer eens sneller dan de officiële aankondiging zie ik. Ja hier wil ik heen. 013 blijft één van mijn favo zalen. Ik klop waarschijnlijk wel aan voor die code.
Daar ben ik voor. Heb de taak van Jasper/Jesper, geloof ik, overgenomen. Wie weet komen er wel meerdere zaalshows bij (ook dichterbij Rotterdam). Dat zou ik dan weer niet weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Daar ben ik voor. Heb de taak van Jasper/Jesper, geloof ik, overgenomen. Wie weet komen er wel meerdere zaalshows bij (ook dichterbij Rotterdam). Dat zou ik dan weer niet weten.
Toch wel benieuwd waar je die info dan vandaan trekt, maar dat blijft jouw geheimpje. Ik wacht inderdaad even de hele tour af, maar 013 blijft één van de favo zalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nieuwe datum voor John Fogerty in het Sportpaleis Anwerpen is vrijdag 10 juni. Tickets tussen 90 en 100 Euro dus zal zo hard niet gaan denk ik.
Zijn datum voor Blues festival in Grolloo is zaterdag de 11e. Nog niet bevestigd door het festival zelf enkel op zijn eigen website.
 
Laatst bewerkt:

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Op zondag 10 juli 2022 staan er twee legendes in de tuin van Paleis Soestdijk: Robert Plant & Alison Krauss.

Ik ben aan het overwegen om hier kaarten voor te kopen maar vroeg me af hoe goed Robert Plant op zijn leeftijd nog zingt. Iemand die hem pre Corona nog live heeft gezien? Zingt hij live ook nummers van Led Zeppelin of alleen nummers van z’n solo platen en platen met Alison?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken