Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ook gewoon geen enkele Nederlandse datum voor Beach House, maar wel twee Belgische. Interessant...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Groot nadeel inderdaad. Sportpaleis heeft een seatingsplan op zijn website staan met kleurcodes dus je kan wel zien in welke zone/Blok je zit. Maar de rijen en stoelen staan er niet bij idd. Tip, voor het balkon (gehele bovenste ring) niet de hoger dan rij 25 pakken. Anders zit je bijna helemaal van boven.

Thanks voor de tip! Als ik jou mag vragen: Welke zaal is beter qua geluid: Sportpaleis Antwerpen of Vorst Nationaal Brussel? Bij die laatste zijn de kaartjes ook iets goedkoper.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Thanks voor de tip! Als ik jou mag vragen: Welke zaal is beter qua geluid: Sportpaleis Antwerpen of Vorst Nationaal Brussel? Bij die laatste zijn de kaartjes ook iets goedkoper.
Ondanks dat Sportpaleis de laatste jaren wat veranderingen heeft ondergaan zou ik toch kiezen voor Vorst. Is kleiner qua capaciteit maar geluid is me zeker niet tegen gevallen de concerten die ik daar gezien heb. Die is eigenlijk gewoon prima. Sportpaleis is toch behoorlijk groot en het geluid kan soms wat minder zijn, afhankelijk van waar je zit...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Beach House, must see. Ik overweeg de Roma in Antwerpen, maar totaal geen ervaring mee. Is dat een beetje een fijne zaal?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ondanks dat Sportpaleis de laatste jaren wat veranderingen heeft ondergaan zou ik toch kiezen voor Vorst. Is kleiner qua capaciteit maar geluid is me zeker niet tegen gevallen de concerten die ik daar gezien heb. Die is eigenlijk gewoon prima. Sportpaleis is toch behoorlijk groot en het geluid kan soms wat minder zijn, afhankelijk van waar je zit...

Thanks! Denk dat ik dan voor Vorst ga. Qua prijs ook een pak goedkoper voor goeie plekken volgens mij! (€39,70 balkon, €50,70/€62,10 tribune Sportpaleis, €40/€45 zitplaats Vorst)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Beach House, must see. Ik overweeg de Roma in Antwerpen, maar totaal geen ervaring mee. Is dat een beetje een fijne zaal?
RT hier. En Ruben, ze staan ook in de AB zie ik. Dat is alvast een mooie zaal met een goede akoestiek. Maar dat wist je misschien al wel.

Ook interesse in de Roma.

Edit: en er komt een dubbelalbum! Morgen delen ze de eerste 4 nummers, en dan elke maand nog eens 4. Release op 18 februari. 2022 wordt een Beach House jaar!

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Khruangbin naar AFAS Live op dinsdag 12 april. Kaarten kosten €37,50. De verkoop start 12 november 10.00 via www.khruangbinlive.nl.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
RT hier. En Ruben, ze staan ook in de AB zie ik. Dat is alvast een mooie zaal met een goede akoestiek. Maar dat wist je misschien al wel.

Ook interesse in de Roma.

Edit: en er komt een dubbelalbum! Morgen delen ze de eerste 4 nummers, en dan elke maand nog eens 4. Release op 18 februari. 2022 wordt een Beach House jaar!

Thanks voor je reactie in ieder geval!
In de AB ook nog nooit geweest, wel Interpol daar op de planning staan. Maar Antwerpen is makkelijker thuis komen voor mij, dus AB in dít geval geen optie...
Dus als iemand ervaringen heeft met de Roma, hou ik me aanbevolen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
@Yannick kan je wellicht wel iets vertellen over de Roma, al vrees ik dat hij die zaal niet gaat aanraden. Kan blijkbaar nogal hit or miss zijn, ook met het publiek enzo. Vorige keer Beach House in AB was alleszins een heel goede ervaring, maar als dat geen optie is en Beach House wel een must-see is, zou ik Antwerpen natuurlijk niet laten schieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
FDyMRg8XMAE1Mxb
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Wie wilde ook al weer naar Ennio Morricone the official concerr

Exclusieve pre-sale: Ennio Morricone - The Official Concert Celebration in Rotterdam Ahoy

Ik heb namelijk een link en ga zelf niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Exclusieve pre-sale
Omdat je in het verleden tickets hebt gekocht voor een concert van Greenhouse Talent geven we je de kans om tickets te kopen in een exclusieve pre-sale. De pre-sale start op vrijdag 12 november om 10.00 uur. Klik hier om naar de pre-sale te gaan.

Ben jij er bij op 2 december 2022?
Oh, apart. Sturen ze dan blijkbaar niet naar iedereen. Maar mooi dat je 'm kan delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Bedankt voor de link! Ik maak er nog geen gebruik van want december 2022 is me nog iets te ver weg om nu al kaarten te halen maar denk dat er vast wel anderen hier zijn die er gebruik van willen maken. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken