Concert Aankondigingen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik heb er voor gekozen om geen tickets te kopen. Alleen de goedkoopste kaartjes hebben een prijs die ik ervoor over heb en dan belandt je 2e ring achterin in de hoeken. Normaal is dit 2e ring dichtbij het podium, dat zijn stiekem hele chille plekjes. Maar voor die prijs achterin een hoekje weggestopt zitten ga ik niet doen. Blijf wel met een schuin oog naar Ticketswap kijken.

Voor beide concerten kan je trouwens nog tickets halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik heb in ieder geval staanplaatsen voor dit optreden (de eerste). En ook maar gelijk tickets gekocht voor Swedish House Mafia (wide ik toch nog een keer zien). Fuck my life
Swedish House Mafia ook nog op mijn lijstje, maar niet zo hoog om apart heen te gaan. Leuke muziek wel!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Swedish House Mafia ook nog op mijn lijstje, maar niet zo hoog om apart heen te gaan. Leuke muziek wel!
Ik had voor Oktober '22 nog niets in mijn agenda staan... Lekker op een vrijdag avond, niks mis mee.

En ze hebben leuke muziek, maar door de overkill op de radio zal ik het thuis niet snel opzetten. Maar op een live event met dik geluid en idem visuals. Een dikke prima hoor.

Axwell _O_ en natuurlijk komt The Weeknd in het voorprogramma
 
  • Haha
Waarderingen: rhcp

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En dan komen volgende week nog even Bruce Springsteen The Weeknd AC/DC en Paul McCartney met touraankondiging ?
 
Laatst bewerkt:

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Ik ben een grote Phil Collins-fan, maar sla de concerten van Genesis toch over. In het Goffertpark kon het nog net met Phil, al heeft hij toen ook de hele tijd gezeten, maar de concerten van Genesis onlangs op YouTube beloven helaas weinig goeds.

Eagles is dan wel weer een mooie optie, al valt dat samen met Pinkpop. GelreDome heeft het in ieder geval goed voor elkaar met eerder al Elton John (heb ik al tickets voor).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik heb toch ook uiteindelijk besloten met tickets in het mandje het niet te doen. Vond het toch te
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben een grote Phil Collins-fan, maar sla de concerten van Genesis toch over. In het Goffertpark kon het nog net met Phil, al heeft hij toen ook de hele tijd gezeten, maar de concerten van Genesis onlangs op YouTube beloven helaas weinig goeds.

Eagles is dan wel weer een mooie optie, al valt dat samen met Pinkpop. GelreDome heeft het in ieder geval goed voor elkaar met eerder al Elton John (heb ik al tickets voor).
Dat 2e concert van Genesis in de Ziggo hadden ze misschien beter niet kunnen doen. Volgens het seatingsplan nog meer dan voldoende kaarten beschikbaar.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Amon Amarth en Machine Head trekken samen op 2 oktober naar Amsterdam! Prima combinatie.
Ontzettend gaaf! Amon Amarth blijft een persoonlijke favoriet en Machine Head staat nog hoop op het lijstje met artiesten die ik nog graag wil zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Kaartverkoop start vrijdag om 11u.
Tickets vanaf €39,20.
Geen MOJO presale voor zover ik zie.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Maar gaan die echt de Ziggo Dome vullen?
Nee, nooit. Maar Steven Wilson was ook aangekondigd in Ziggo en verkocht niet uit.

Ik had ze ook liever in pak hem beet Afas live (of tivoli, nog beter) gezien, maarja. Das niet echt mijn keus he XD
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken