Concert Aankondigingen

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Daar denken alleen wij aan hè, omdat we festivals zo leuk vinden. Ik ken ook mensen die festivals verschrikkelijk vinden en waarvoor een concert uitkomst biedt, al is het dan maar voor deze prijs.

Daar kan ik me dan ook echt bizar weinig bij voorstellen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet zo hebben op mensenmassa’s, maar die heb je bij een concert ook. Ben wel benieuwd of jij weet waarom ze festivals zo verschrikkelijk vinden?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.500
10.534
Daar kan ik me dan ook echt bizar weinig bij voorstellen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet zo hebben op mensenmassa’s, maar die heb je bij een concert ook. Ben wel benieuwd of jij weet waarom ze festivals zo verschrikkelijk vinden?
Eentje is een makkelijke: heel de godganze dag staan. Ook het lange wachten voor een speciale act (vaak de grote vis) is verschrikkelijk, als ik het me goed herinner.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Eentje is een makkelijke: heel de godganze dag staan. Ook het lange wachten voor een speciale act (vaak de grote vis) is verschrikkelijk, als ik het me goed herinner.
Ah oké, op die manier. Ja dan kan ik me er wel iets bij voorstellen als je dat zo zou ervaren (de hele dag wachten op die ene grote act).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Roger Waters voegt nog een show toe aan de THIS IS NOT A DRILL tour.

Verwacht Roger niet meer in 2022, maar in 2023. Ik hoop dat ik de dan 79 oude legend nog voor de 3de keer te zien?
Die kan je denk ik wel al noteren voor 2023 juni juli door Europa.
Festivals doet hij eigenlijk niet dus dat zal wel gewoon 2 keer Ziggo Dome worden..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.500
10.534
University Challenged naar Cinetol (via Paradiso) op 9 november a.s. voor €10,50. Als je ze niet op Le Guess Who? gaat zien, ga dit dan zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Heb een persoonlijke presale code voor RHCP vanuit de nieuwsbrief. Eerste die een PM stuurt heeft hem.

PRESALE: Fan presale begins Saturday Oct 9th at 10am local time for North America dates, and Wednesday Oct 13th at 10am local time for Europe and UK dates.

TICKETS: Tickets go on sale to the general public starting Oct 15 at 10am local time.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Snap niet helemaal wat er jammer aan is, dat is alleen maar mooi toch ;)? Kunnen er meer mensen gebruik van maken.

Code is

TRPV22F43C [/SPOILER]

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Zou ik nou eens een vette naam voor Bospop vinden. Ga hier niet heen, maar liever dit dan Lionel Ritchie, Kensington..
Helemaal mee eens! Zou een schitterende naam zijn voor veel festivals, uitstekende sub voor Pinkpop bijvoorbeeld ook. Heb hem zo ongeveer 5 jaar geleden in Ziggo gezien, zeer vermakelijke show en hij doet het nog uitstekend.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.540
7.174
Ah oké, op die manier. Ja dan kan ik me er wel iets bij voorstellen als je dat zo zou ervaren (de hele dag wachten op die ene grote act).

Mijn eerste Graspop ging ik gewoon pas begin van de avond, hoef je niet zo lang te wachten… Er zit niet zoveel prijsverschil tussen een dagticket Graspop of de headliner van toen Kiss.

En voor de hele dag staan kan je gewoon even lekker zitten op een afstandje bij de mainstage toch? Beetje rustig luisteren naar een random act
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.500
10.534
Mijn eerste Graspop ging ik gewoon pas begin van de avond, hoef je niet zo lang te wachten… Er zit niet zoveel prijsverschil tussen een dagticket Graspop of de headliner van toen Kiss.

En voor de hele dag staan kan je gewoon even lekker zitten op een afstandje bij de mainstage toch? Beetje rustig luisteren naar een random act
Vergeet ook niet dat het eventueel vervelend kan zijn als je op een veld staat waar niet iedereen voor die specifieke artiest komt. Kan de sfeer toch verminderen, dat is bij een eigen concert anders.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Bring me the Horizon 23 februari naar de ziggo dome, 1 februari in lotto arena.

Ze nemen A Day To Remember, Poorstacy en Lorna Shore mee.

Tickets 39 euro. Valt mee voor een Ziggo Dome show!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.449
1.568
Ik kreeg zojuist een mail van TiVre dat Froukje op 27 mei in de Ronda staat, verkoop start donderdag. Mooi om te zien dat haar ster blijft rijzen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken