Concert Aankondigingen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ziggo Dome ook overal nog alleen wat losse plaatsen. Ik hoop niet dat dit soort prijzen de norm worden, maar wel onwijs vet dat een act als TOOL gewoon een Ziggo Dome en een Sportpaleis in een dag uitverkoopt.
Ja opzich is dat natuurlijk een schitterend gegeven. Dat een band met zulke moeilijke en ontoegankelijke muziek zo'n bereik kan hebben. Daar kan je eigenlijk alleen maar respect voor hebben, mooi!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Ja, ik heb ze wel eens live gezien op een festival. Ik zou ze niet aanraden (tenzij je groot fan bent).

Ik vond het zo'n act die niet goed oud is geworden. Beetje vergelijkbaar met Three Days Grace en Papa Roach (al is het niet zo erg als die laatste).
Three days grace vond ik live nog best aardig.
Papa roach inderdaad verschrikkelijk live. Meest tegenvallende optreden dat ik ooit op een festival heb gezien denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Rikkie

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Three days grace vond ik live nog best aardig.
Papa roach inderdaad verschrikkelijk live. Meest tegenvallende optreden dat ik ooit op een festival heb gezien denk ik.
Three days grays was live zo slecht nog niet. Ze zijn alleen oud geworden terwijl dit totaal niet past bij de muziek die ze maken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Counting Crows naar AFAS Live 9 maart 2022.
Leuke muziek maar ik raad het iedereen af. Was echt verschrikkelijk op Bospop 2016. Niks maar dan ook niks over van die zanger helaas...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Toch bijzonder dat het zo tegenviel. Paar jaar ervoor op Pinkpop gezien en dat was gewoon prima. Misschien een slechte dag?
De keren dat ik ze gezien heb was het leuk. Inderdaad was de zanger eigenaardig maar het gehele optreden was niet slecht. Volgens mij was de laatste keer op Werchter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Paradiso ook overigens.
Is wel spoken-word, toch? Geen nummers, lijkt het op.
Vind het wel tof dat ie dit doet: "als een eenzame reiziger met onverzadigbare nieuwsgierigheid, waarbij hij de voorkeur geeft aan plaatsen zonder wegen in plaatsen zoals Nepal, Sri Lanka, Siberië, Noord-Korea, Zuid-Soedan en Iran," maar dat terzijde.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Is wel spoken-word, toch? Geen nummers, lijkt het op.
Vind het wel tof dat ie dit doet: "als een eenzame reiziger met onverzadigbare nieuwsgierigheid, waarbij hij de voorkeur geeft aan plaatsen zonder wegen in plaatsen zoals Nepal, Sri Lanka, Siberië, Noord-Korea, Zuid-Soedan en Iran," maar dat terzijde.
Ja wel jammer, maar goed wel benieuwd naar zijn verhaal. Blijft een bijzonder figuur ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.162
Mogwai op 3 februari naar TivoliVredenburg! Onze ouwe post-rockhelden... Verkoop start vrijdag om 10.00 met tickets voor €36,25.

Ik begrijp niet dat hier geen Belgische datum op volgt... Ben nu toch al een week of twee aan het wachten...
 

Kevieri

Campingartiest
17 feb 2016
50
38
Ik begrijp niet dat hier geen Belgische datum op volgt... Ben nu toch al een week of twee aan het wachten...
4 februari 2022 - Lotto Arena
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken