Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Tool in de Ziggo is heel vet natuurlijk maar deze prijs gaat me echt veel en veel te ver. Hoop van harte voor jullie dat het lukt om aan kaartjes te komen!
Dat moet ook echt wel aan de Ziggo Dome zelf liggen. Snap dat prijsverschil met het Sportpaleis echt niet en snap ook niet helemaal waarom Ziggo helemaal seated is en Sportpaleis wederom niet.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
waar zie je dat er ook staanplaatsen zijn in het sportpaleis? ik zie enkel de verschillende prijzen maar niet wat welke prijs betekend
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Tool in de Ziggo is heel vet natuurlijk maar deze prijs gaat me echt veel en veel te ver. Hoop van harte voor jullie dat het lukt om aan kaartjes te komen!
Wederom een heftige prijs dit zeg...... :( Vorige week vrijdag al Nick Cave......... wat ben ik dan toch blij met 25,00 voor Turnstile

Een moeilijke dit. De laatste keer ben ik ook geweest. Tuurlijk is de nieuwe plaat nu uit, maar ga ik daarvoor zoveel geld neertellen. Zo goed is die plaat nu ook weer niet in vergelijking met de voorgangers. (Gelijk nu even aangezet......). Vorige keer was voor mij echt een hoogtepunt Forty Six & 2....... dat was echt werelds, maar voor de rest was ik niet zo onder indruk...... zoals ik al schreef een moeilijke dit....
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248

114,00 of 139,00....... dikke doei
Zit daarom erg te twijfelen, in 2019 gezien voor minder geld + The Cure, BMTH enz. enz. Hoe goede band het ook is, we krijgen nog zoveel bands die op tour gaan volgend jaar waardoor de keuze wel wat lastiger worden...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Je hoeft niet vooraan te zitten... Kan ook voor 'maar' €95.
Nee, Dank u.. heb een tijdje geleden mezelf beloofd om niet duurder te gaan dan 80 euro voor "losse,, concerten... anders gaat het te gek worden.... verder vind ik 95 Euro voor TOOL nog aan de dure kant... sorry
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Waar lees je dat? Welk is de prijs voor staanplaatsen in het Sportpaleis?
Dat is de site van Mojo en Ziggo Dome.
Sportpaleis is "Tickets 56,51, 73,30, 78,91, 87,87 en 99,06 euro." Vermoed dat die €99,06 voor staanplaatsen is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Nee, Dank u.. heb een tijdje geleden mezelf beloofd om niet duurder te gaan dan 80 euro voor "losse,, concerten... anders gaat het te gek worden.... verder vind ik 95 Euro voor TOOL nog aan de dure kant... sorry
Heb ik ook eens gezegd, alleen dan met honderd euro, maar er zijn toch artiesten waar ik uitzonderingen voor ga maken. Pearl Jam, Bruce Springsteen, TOOL en vast nog wat andere bands. 95 euro is ook compleet debiel, hoor, maar dat mag je de Ziggo Dome gaan aanrekenen, anders hadden ze dat bij het Sportpaleis ook wel gedaan.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Heb ik ook eens gezegd, alleen dan met honderd euro, maar er zijn toch artiesten waar ik uitzonderingen voor ga maken. Pearl Jam, Bruce Springsteen, TOOL en vast nog wat andere bands. 95 euro is ook compleet debiel, hoor, maar dat mag je de Ziggo Dome gaan aanrekenen, anders hadden ze dat bij het Sportpaleis ook wel gedaan.
Precies, het loopt de spuigaten uit wat ze vragen voor een ticket.... Ik ga niet meer over de 80 Euro... ook niet voor PJ of Springsteen... Er is nog zo veel anders te zien wat nog redelijk betaalbaar is... Ben zeker geen vrek maar dit vind ik niet normaal meer.... enne: TOOL is een puike band hoor maar geen wereld act in mijn ogen... wat de prijs echter wel doet vermoeden...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Toen ik de aankondiging zag sprong ik zowat een gat in de lucht. Door de prijs weer met beide benen op de grond. Dit is toch van de zotte. Nee, ik laat hem schieten
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken