Concert Aankondigingen

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Kan wellicht nog uitgebreid worden. Ik weet niet of de tickets daarvoor binnen zijn, aangezien iemand anders deze zou halen. Had even de focus bij Nick Cave. Al verwacht ik niet dat Turnstile direct gaat uitverkopen in Haarlem.
Sold out in Hasselt alleszins. Kleine zaal zonder crowd barriers, gaat een goede avond worden.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Enige jammere aan TOOL is dat ook hier Ticketmaster weer hun mobile tickets aan het pushen is zonder enig goed alternatief als je niet meer kan (geen optie kaarten terug te geven of om ze door te verkopen op Ticketmasters eigen platform).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Enige jammere aan TOOL is dat ook hier Ticketmaster weer hun mobile tickets aan het pushen is zonder enig goed alternatief als je niet meer kan (geen optie kaarten terug te geven of om ze door te verkopen op Ticketmasters eigen platform).
Met z'n allen tegelijk naar binnen ook. Geen idee of dat gaat lukken, maar dat zal dan maar moeten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
in 2019 al tickets misgelopen voor Tool, hopelijk lukt het dit keer wel om tickets te scoren.
Wel handig dat de kaartverkoop begint als ik op vakantie ben:mad:
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
in 2019 al tickets misgelopen voor Tool, hopelijk lukt het dit keer wel om tickets te scoren.
Wel handig dat de kaartverkoop begint als ik op vakantie ben:mad:
Ging de ticketverkoop dan zo snel in 2019? TOOL op Rock Werchter was een geweldig. Dus een Ziggo Dome show zie ik wel zitten.
Maar zie ik het verkeerd of zijn er alleen zitplaatsen in ziggo?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Ging de ticketverkoop dan zo snel in 2019? TOOL op Rock Werchter was een geweldig. Dus een Ziggo Dome show zie ik wel zitten.
Maar zie ik het verkeerd of zijn er alleen zitplaatsen in ziggo?
Nope, alleen zitplaatsen! En ja, vrijwel meteen uitverkocht...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken