Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Gisteren gingen nieuwe Doe Maar concerten in de verkoop. Door ziekte van Vrienten is de gehele tour vandaag geannuleerd.

Concertorganisator Mojo heeft de aanstaande Lijf aan Lijf-tournee van Doe Maar geannuleerd omdat bassist en zanger Henny Vrienten ziek is. De optredens zullen ook niet worden ingehaald.

De aankondiging is opmerkelijk, omdat Mojo dinsdagmiddag nog extra concerten van de band aankondigde.

"Henny en de andere Doe Maar leden, alsmede de crew en natuurlijk alle fans, keken enorm uit naar de afscheidstournee. We betreuren allen dat de tour geen doorgang kan vinden en wensen Henny veel beterschap en sterkte."

Wat Vrienten mankeert is niet duidelijk. "We vragen iedereen de privacy van Henny en zijn gezin te respecteren."
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Gisteren gingen nieuwe Doe Maar concerten in de verkoop. Door ziekte van Vrienten is de gehele tour vandaag geannuleerd.
Oej. Dit klinkt niet goed. Geeft me een raar gevoel. Een afscheidstoer volledig annuleren betekent meer dan een griepje. Hopelijk heb ik het mis.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Waar blijven die Epica shows trouwens? Epica is nog steeds niet terug gekeerd op de agenda van Bibelot. Raar verhaal.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Gisteren gingen nieuwe Doe Maar concerten in de verkoop. Door ziekte van Vrienten is de gehele tour vandaag geannuleerd.
verdomme Henny...

dit zijn van die berichten die je liever niet ziet, mijn gedachte schieten ook meteen naar de berichten rond George Kooymans en Charlie Watts.
hopelijk valt het mee, maar dat er niet bekend gemaakt is wat er aan de hand is en de tour gecanceld is ipv uitgesteld, maakt niet heel gerust
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.657
1.841
Verder meld de telegraaf net dit:

Henny Vrienten, de voorman Doe Maar, gaat ’een ziekenhuistraject in voor onderzoeken’. Dat heeft concertorganisator MOJO woensdag laten weten als aanvulling op het nieuws dat de 73-jarige Vrienten ziek is en daarom de afscheidstour van Doe Maar niet doorgaat.

Er worden geen mededelingen gedaan over wat hij precies heeft.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Dit ziet er erg uit anders hadden ze het wel verschoven naar volgend jaar.
Doe Maar cancelt afscheidstournee om ziekte Henny Vrienten - https://nos.nl/l/2398807
Inderdaad, nog op Crammerock gezien twee weken terug, dat was hun eerste concert sinds 2018. Wij in ons groepje, als Belgen die ze de eerste keer zagen, waren alleszins onder de indruk. Hopelijk valt het mee en kunnen ze terug het podium op als er meer duidelijkheid en beterschap is rond de situatie van Vrienten.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik heb ze 2 weken geleden ook voor het eerst gezien op Crammerock. Was echt een mooi feest der herkenning en ik dacht nog ‘mooi voorproefje op hun show in de 013 waar ik kaartjes voor heb’. Nu vrees ik dat er mogelijk geen afscheidstournee meer komt en ben ik extra blij dat ik ze op Crammerock nog live heb gezien. Ik hoop heel erg dat de ziekte van Henny meevalt maar de berichten klinken heftig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
HE MOMENT YOU’VE AL BEEN WAITING FOR! IT HAS ARRIVED! THE WORD IS OUT!

Op 19 oktober kan je genieten van een exclusief concert van niemand minder dan Nick Cave & Warren Ellis in Stadsschouwburg Antwerpen! Het duo bracht een tijdje geleden het geweldige album ‘CARNAGE’ uit, waarmee ze momenteel 24 concerten doorheen het VK brengen! En nu zijn we trots (en mega excited) te kunnen aankondigen dat ze binnen minder dan een maand op het podium van de Stadsschouwburg staan. Wil je erbij zijn? Zet je wekker dan zeker morgen 24 september om 9u45, want de ticketverkoop start om 10u!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Edit: Nevermind. De korting op Carre is voor het concert van Cave / Ellis niet interessant. Kunnen 5 werkdagen overheen gaan voordat je ze digitaal (!) binnen hebt.
 
Laatst bewerkt:

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Wellicht interessant voor mensen die het prijzig vinden, bij de ING zitten en die de gok aandurven qua tijd tot betalen (denk dat het snel uitverkocht is) :

In de ING Rentepuntenwinkel heb je voor 500 punten + €14,00 een Carre cadeaukaart van €25,00.
Wat bedoel je met de gok aandurven qua tijd tot betalen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Wat bedoel je met de gok aandurven qua tijd tot betalen?
Ik weet niet of de site van Carre tickets vasthoudt als je ze in je mandje hebt en of er een timer opzit. Als je dan met codes invullen gaat hannessen dan loop je wellicht risico dat je alsnog buiten de boot valt.

Prijzen Carre
RangPrijs
Gouden rang€ 110,50
Rang 1€ 97,35
Rang 2€ 92,95
Rang 3€ 87,45

Prijzen Stadsschouwburg Antwerpen

€63,25, €80,50 en €92,00 euro.

Morgen maar even tickets voor Antwerpen proberen. Weet iemand of je daar ook ''slecht of beperkt zicht'' plekken hebt binnen rang 2 en 3? Die wil ik vermijden. :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.429
1.532
Fantastisch nieuws! Dit gaat natuurlijk binnen minuten uitverkocht zijn. Vrijdag komt ook mijn salaris binnen, dus goede reden om voor de gouden rang te kiezen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ik weet niet of de site van Carre tickets vasthoudt als je ze in je mandje hebt en of er een timer opzit. Als je dan met codes invullen gaat hannessen dan loop je wellicht risico dat je alsnog buiten de boot valt.

Prijzen Carre


Prijzen Stadsschouwburg Antwerpen

€63,25, €80,50 en €92,00 euro.

Morgen maar even tickets voor Antwerpen proberen. Weet iemand of je daar ook ''slecht of beperkt zicht'' plekken hebt binnen rang 2 en 3? Die wil ik vermijden. :)
Ah zo, ik denk dat je je eerder druk kan maken of je de cadeau kaart op tijd hebt. Wel grappig dat wij als liefhebbers denken dat het heel snel uitverkocht is. Iemand ervaring in Carre welke plekken echt goed / slecht zijn?


Kreeg net een mail binnen van Green House Talent, ik hoopte op een presale link..... helaas...... Misschien nog via Spotify?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ah zo, ik denk dat je je eerder druk kan maken of je de cadeau kaart op tijd hebt. Wel grappig dat wij als liefhebbers denken dat het heel snel uitverkocht is. Iemand ervaring in Carre welke plekken echt goed / slecht zijn?


Kreeg net een mail binnen van Green House Talent, ik hoopte op een presale link..... helaas...... Misschien nog via Spotify?
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ging er vanuit dat je die meteen per mail krijgt, maar daar kunnen 5 (!) werkdagen overheen gaan. Niet interessant voor dit concert dus, sorry! Heb mijn post aangepast. Bizar dat je zolang op een digitaal product moet wachten.

Prijzen in Carre zijn trouwens variabel. Kan dus uiteindelijk nog duurder zijn als er veel belangstelling is.

Tevens maken wij gebruik van variabele prijzen. De hier getoonde prijzen zijn vanafprijzen. De actuele prijzen vindt u in het besteltraject.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken