Concertaankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Ik ga meer voor Alien Weaponary dan voor Gojira, dat laatste album is heerlijk. Die van Gojira deed me dan weer wat minder.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Ik ga meer voor Alien Weaponary dan voor Gojira, dat laatste album is heerlijk. Die van Gojira deed me dan weer wat minder.
Combinatie van die bands is simpelweg briljant. Dat trekt eventuele twijfelaars ook over de streep. Ik ga mogelijk ook voor de herkansing. Al is die week al best vol met Beartooth/Motionless in White en Solstafir/Katatonia. Even een goed verhaal bedenken voor thuis waarom er nog een concert bij moet haha
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.832
Ik ga meer voor Alien Weaponary dan voor Gojira, dat laatste album is heerlijk. Die van Gojira deed me dan weer wat minder.
En hebben tegen die tijd een nieuwe album uit (17 september), dus dat is ook super.
Combinatie van die bands is simpelweg briljant. Dat trekt eventuele twijfelaars ook over de streep. Ik ga mogelijk ook voor de herkansing. Al is die week al best vol met Beartooth/Motionless in White en Solstafir/Katatonia. Even een goed verhaal bedenken voor thuis waarom er nog een concert bij moet haha
Euh... Het is Gojira. Kom aan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Ik vond het niet de moeite om er een nieuw topic aan te wagen dus drop ik het hier maar even. John Fogerty heeft op zijn (net vernieuwde) website zijn optreden bevestigd op het Holland International Blues Festival in Grolloo en wel op 11 juni 2022. Het nieuws is nog niet bevestigd door het festival zelf. Die hebben voor volgend jaar nog niets bekend gemaakt al liet Johan Derksen wel eerder doorschemeren op tv dat de headliners zo goed als zeker zouden mee gaan naar 2022 na de afgelaste editie van dit jaar. Ticketinfo verder nog niet bekend.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
En bij deze wil ik nog even laten weten dat Fogerty zijn afgelaste optreden in Spanje inhaalt in januari. Best vreemd aangezien hij ook nog in het Sportpaleis een optreden moet inhalen. Je zou verwachten dat alles in juni dan wordt ingehaald maar dat is dus niet logisch. Vooralsnog geen nieuwe datum voor het Sportpaleis maar ik vermoed dat deze rond de datum in Grolloo zal zijn. Kan me niet voorstellen dat hij voor 1 concert komt overvliegen dus zowel in januari als juni zal er nog wel wat data in Europa bij komen....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.832
Thrashmetal van de bovenste plank komt volgend jaar voor een exclusieve Nederlandse show naar Tilburg (013)! Anthrax en Municipal Waste staan op 11 oktober 2022 samen in de grote zaal. Kaarten kosten €44,- en de voorverkoop start vrijdag om 11.00.
Een dag eerder staan ze in de AB in Brussel, daar kosten kaarten €37.

 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
244
Thrashmetal van de bovenste plank komt volgend jaar voor een exclusieve Nederlandse show naar Tilburg (013)! Anthrax en Municipal Waste staan op 11 oktober 2022 samen in de grote zaal. Kaarten kosten €44,- en de voorverkoop start vrijdag om 11.00.
Een dag eerder staan ze in de AB in Brussel, daar kosten kaarten €37.

Vet hoor! Aan de ene kant gaaf dat ze weer komen, aan de andere kant wel een band die er berucht om is altijd hetzelfde te spelen (alhoewel ze me een paar jaar terug in Alkmaar dan weer geweldig verrasten met een setlist vol weinig gespeelde nummers). Markant dat op de tourposter elementen van al hun platen staan, inclusief de vier albums met John Bush waar ze sinds de terugkeer van Joey Belladonna niks meer van spelen. Ben benieuwd of ze nu wel wat nummers van die albums van stal halen, maar die kans lijkt me niet groot. Daarvoor moeten we wachten op John Bush zijn eigen "Bushthrax"-tour die hij volgens geruchten in 2023 zou doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.832
Vet hoor! Aan de ene kant gaaf dat ze weer komen, aan de andere kant wel een band die er berucht om is altijd hetzelfde te spelen (alhoewel ze me een paar jaar terug in Alkmaar dan weer geweldig verrasten met een setlist vol weinig gespeelde nummers). Markant dat op de tourposter elementen van al hun platen staan, inclusief de vier albums met John Bush waar ze sinds de terugkeer van Joey Belladonna niks meer van spelen. Ben benieuwd of ze nu wel wat nummers van die albums van stal halen, maar die kans lijkt me niet groot. Daarvoor moeten we wachten op John Bush zijn eigen "Bushthrax"-tour die hij volgens geruchten in 2023 zou doen.
Hoop het wel voor degene die gaan! Klopt overigens niet helemaal. Een nummer als Only (persoonlijke favoriet) is bijvoorbeeld voor de laatste keer in 2011 gespeeld, alleen toen was Belladonna ook al terug. In ieder geval, als je gaat, alvast veel plezier. Ik zit bij het machtige Kansas. Voor zo'n jubileumshow heb ik Anthrax al te vaak gezien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Mag je hier ook verzoekjes delen? In dat geval: laat deze tour heel heel alsjeblieft naar het Europese vaste land komen! Paradise Lost is één van mijn favoriete bands en Moonspell een van de Alcatraz hoogtepunten. Twijfel zelfs over een kaartje voor de afsluitende show in Londen.

1629268590101.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.442
6.110
Zangeres Froukje treedt op 18 maart 2022 op in Paradiso in Amsterdam. Dat maakte organisator Agents After All woensdag bekend. Het zal het tot nu toe grootste optreden in haar prille carrière worden.

Hoewel ze nog een half jaar moet wachten, verheugt de negentienjarige Froukje (volledige naam Froukje Veenstra) zich al op het optreden.

"Onlangs mochten we een paar dagen repeteren in de kleine zaal van Paradiso, dat was al heel bijzonder. Ik kijk enorm uit naar deze show, voor een volle grote zaal. Door alle coronamaatregelen was dat voor mij niet vanzelfsprekend. Ik kan niet wachten", laat ze weten.

Kaartjes voor de show zijn vanaf vrijdagochtend te koop. Ze kosten €23,-.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Joszwa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.506
10.832
Black Stone Cherry exclusief naar TivoliVredenburg op 13 september volgend jaar. Kaarten zijn in de verkoop voor iets minder dan €35,-. België wordt niet aangedaan. Betekent dat iets voor de zomer?

Staan ook a.s. november al exclusief in de Q-Factory, maar deze staat niet op de site van BSC zelf vermeldt. Misschien dat die niet doorgaat?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Officieel staat het nog niet op hun site maar the Black Crowes hebben hun concert in de Lotto Arena verplaatst naar 30 september 2022. Die hele Europese tour met is ook concerten in Tilburg en Amsterdam Zal dus wel verplaatst worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken