Concertaankondigingen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Denk dat de meesten hier, als ze al wilden, kaarten hebben gehaald voor Lorde, maar mocht je dat nog niet gedaan hebben en je wil zeker van je kaartje zijn, er is ook een Mojo Presale vanaf morgen 10.00 tot vrijdag 10.00. Als iemand dat wil, stuur even een berichtje. Krijg je een linkje van me.
Ik heb me aangemeld voor de pre-sale mailing list, maar via daar niks gehoord. Wel een pre-sale van Mojo zelf gehad, maar in hun standaard nieuwsbericht. Denk dat het wel goed komt zo, maar wat bedoel je met al gehaald?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Ik heb me aangemeld voor de pre-sale mailing list, maar via daar niks gehoord. Wel een pre-sale van Mojo zelf gehad, maar in hun standaard nieuwsbericht. Denk dat het wel goed komt zo, maar wat bedoel je met al gehaald?
Via de pre-sale van Lorde zelf. Dacht dat je daar al tickets voor gekocht kon hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Ik heb ook nog geen link gehad, maar via haar site kom je in de pre-sale van Ticketmaster terecht, donderdag 10u.
Oh, dan is het eigenlijk gewoon dezelfde presale... Hebben ze zo weinig vertrouwen erin dat het concert goed gaat verkopen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ik heb ook nog geen link gehad, maar via haar site kom je in de pre-sale van Ticketmaster terecht, donderdag 10u.
Inmiddels een code gekregen. Misschien dat je alleen laten kan kopen via de link met de code
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Oh, dan is het eigenlijk gewoon dezelfde presale... Hebben ze zo weinig vertrouwen erin dat het concert goed gaat verkopen?
Dat heeft toch niets met een pre-sale te maken? Of juist vertrouwen erin dat de kaarten zo weg zijn. De eerste fans mogen eerst en daarna de rest van het plebs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Mojo presale en Lorde website presale leidt naar andere Ticketmaster paginas. Voor de laatste heb je ook een code nodig.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Nog nooit live gezien en voor mij vrij in de buurt. Ga denk ik wel tickets halen (als het niet direct uitverkoopt tenminste).
Je kan nu tickets kopen voor Elton John, reguliere ticketprijzen tussen € 72,80 - € 162,40 per stuk.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Dinsdag om 10u zit ik klaar! Verwacht dat het weleens snel kan gaan, al is de capaciteit van het Gelredome rond de 30k geloof ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Dinsdag om 10u zit ik klaar! Verwacht dat het weleens snel kan gaan, al is de capaciteit van het Gelredome rond de 30k geloof ik.
Hij doet in het najaar, voorlopig, ook twee keer het Sportpaleis aan. Volgens mij is geen van de shows uitverkocht. Ik denk niet dat het heel hard zal gaan, hoop het voor de beste man natuurlijk wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Eerste datum van Elton in Sportpaleis is op 1 VIP package na uitverkocht. Voor de tweede datum zijn alleen de duurdere tickets (vanaf €106,00) nog beschikbaar.

Denk dat Gelredome ook vrij vlot zal gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Eerste datum van Elton in Sportpaleis is op 1 VIP package na uitverkocht. Voor de tweede datum zijn alleen de duurdere tickets (vanaf €106,00) nog beschikbaar.

Denk dat Gelredome ook vrij vlot zal gaan.
Verdomme dan, haha. Gelredome gaat voor mij waarschijnlijk niet lukken, dus ik dacht dat ik misschien nog wel naar Antwerpen kon afreizen. Honderd piek voor zo'n optreden vind ik wel weer ver gaan...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik vond het het meer dan waard. Concert van drie uur inc pauze, fantastische band die echt plezier hadden terwijl ze speelden, Elton die veel contact zocht met publiek en mooie videobeelden op de achtergrond, een nieuw beeld per nummer....

Erg van genoten.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Via een zeer aardige mede-forummer al een link gekregen om tickets te kopen voor Gelredome (via fanmail).
Ging nu al vrij rap, maar zit aardig vooraan met tickets van 106 pp.
Wat verder naar achter heb je ook tickets van 80-95 euro.
Ik ben erbij!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.923
Via een zeer aardige mede-forummer al een link gekregen om tickets te kopen voor Gelredome (via fanmail).
Ging nu al vrij rap, maar zit aardig vooraan met tickets van 106 pp.
Wat verder naar achter heb je ook tickets van 80-95 euro.
Ik ben erbij!
Hele aardige forummer, ja. Ik heb er ook maar gebruik van gemaakt! Wat zijn we toch weer lief voor elkaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en tom93

Gebruikers die dit onderwerp bekijken