Concert Aankondigingen

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Katatonia en Sólstafir + wat support acts (TBA) naar Patronaat (18-2) en Trix (22-2). Klinkt als een hele fijne avond.

Dank voor de tip. Heb net kaarten gekocht voor Antwerpen. Word de eerste keer Sólstafir live zien voor mij en Katatonia kende ik überhaupt nog niet maar wat ik heb beluisterd van ze klinkt ook goed. Duurt nog lang maar toch weer leuk ergens tickets voor te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Anna von Hausswolff naar de Stevenskerk in Nijmegen (via Doornroosje) en de Sint-Dominicuskerk in Brussel (via Botanique). Nijmegen is op 11 december, Brussel op de dertiende. Kaarten zijn te koop voor respectievelijk €21 en €26. Slaat uw slag.

Ik kijk vooral naar jou @warriorandweirdo ;)
Nice! Naar die in Brussel ga ik waarschijnlijk wel, thanks voor de heads up Dave! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Billie Eilish in de Ziggo Dome was hier ook nog niet genoemd zag ik. Kaartverkoop start vrijdag, concert is op 18 juni 2022.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Engelbert Humperdinck in Muziekgebouw Eindhoven mag ook niet missen natuurlijk. Daar moet natuurlijk wel René Le Blanc bijgeboekt worden.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Reeks concerten van Dry Cleaning in januari, onder andere Paradiso en Doornroosje. Daar ga ik zeker heen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Dinsdag 28 en woensdag 29 september, Ólafur Arnalads, Tivoli. Safe show en in een 360 graden setting. Klinkt heel gaaf maar met 50 euro wel aan de prijs.
Ugh... Ik zou hier niet heen kunnen, zoals dingen er nu voorstaan. Zou ontzettend zonde zijn omdat ik wel kaarten had voor zijn afgelaste concert in 2020. Lijkt me fantastisch om mee te maken.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Tickets besteld voor Pink Sonic (Pink Floyd tribute) 25 juni zomertheater Den Bosch... tafel voor 4 personen... je moet toch wat....:)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.702
1.859
Drop het hier maar even maar heb update ontvangen omtrent de tour van Alanis Morissette. Deze gaat gewoon door. Er is wat geschoven met data voor haar Europese tour maar haar concert in de Ziggo Dome eind oktober blijft gewoon staan. UK heeft zelfs extra shows gekregen. Australië Is wel verzet naar 2022.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Drop het hier maar even maar heb update ontvangen omtrent de tour van Alanis Morissette. Deze gaat gewoon door. Er is wat geschoven met data voor haar Europese tour maar haar concert in de Ziggo Dome eind oktober blijft gewoon staan. UK heeft zelfs extra shows gekregen. Australië Is wel verzet naar 2022.
Das mooi nieuws! Stond nog op mijn wensenlijst en moet die stomme vouchers toch eens opmaken. Misschien nu wel een ticket oppikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Zondag gaat het eindelijk weer eens gebeuren: naar een liveoptreden toe. Luwten in Luxor. Zo'n zin in!!!!

De laatste keer dat ik bij een concert was moet wel februari 2020 zijn geweest... Denk dat het heel vreemd zal zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: visdave34

Gebruikers die dit onderwerp bekijken