Combi-ticket Rock Werchter (en camping ticket)

amango

Nieuw lid
31 jan 2020
4
2
Ik heb maanden geleden voor mezelf en mijn vriend kaartjes gekocht voor Rock Werchter. Helaas heeft hij tentamens tijdens en na Rock Werchter dus nu ga ik alleen met een vriendin. Ik heb zodoende een combi-ticket en een campingticket voor camping A1 over. Gezien bij Ticketswap en de officiële resale er flinke servicekosten worden berekend dacht ik, ik probeer het hier.

Ik zou ze naar je kunnen mailen of je kan ze komen ophalen in Utrecht als je bang bent voor oplichterij.

Fijne dag,
Anne Aarts
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss
12 jun 2022
2
0
Hoi

Ik ben nog op zoek nog 1 combiticket, maar ik ben eigenlijk nogal wantrouwig (nadat ik al allerlei vreemde aanbiedingen kreeg).

Jouw bericht ziet er nu wel betrouwbaar uit. Heb je nog een ticket beschikbaar?
 

amango

Nieuw lid
31 jan 2020
4
2
Hoi

Ik ben nog op zoek nog 1 combiticket, maar ik ben eigenlijk nogal wantrouwig (nadat ik al allerlei vreemde aanbiedingen kreeg).

Jouw bericht ziet er nu wel betrouwbaar uit. Heb je nog een ticket beschikbaar?
Hoi Gerdy,

Ik heb m onderhand verkocht via een ander kanaal. Succes met zoeken nog!

Groetjes
Anne
 

Leonardo024

Nieuw lid
27 jun 2022
3
0
Hoi Anne, is dat campingticket toevallig nog beschikbaar? Ik ben enorm op zoek aangezien mijn vrienden al eerder tickets hadden en ik later wilde aansluiten. Heb inmiddels een combi-ticket kunnen krijgen maar een kampeerplek erbij zou het natuurlijk vele malen leuker maken.

Groetjes, Lennart
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken