clash of acts 2017

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Clash of Acts 2017 zit erop!

Iedereen bedankt voor het meedoen. Leuk dat er zoveel reacties waren en hier en daar wat discussies. Ik zag al een paar keer de reacties voorbij komen dat mensen het zonde vonden dat ze het niet eerder gezien hadden. Ik zou zo zeggen, blijf hier kijken! Ik heb nog wel een paar meer ideetjes voor dit soort dingen voor over een tijdje.

Dan nu de uitslag.

Met brons, op de derde plaats is:

Muse





Op de tweede plek is geëindigd:

Pink Floyd





En op de eerste plek, volgens het forum van festileaks de beste act:

Radiohead

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@Chileera Het was erg leuk deze. Wordt de volgende de verkiezing van "The most talentless hack" ? :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.058
Heel blij met de winnaar al moet de tweede niet onderdoen. Toch miste ik zoals Chileera al vermeldde toch een groot aantal leuke namen in de voorrondes die we niet hebben. Ik koos bij mn 5 namen om telkens een naam uit een bepaalde tijdsperiode te nemen maar het gros was precies 70/80s dad rock wat toch jammer is want ik ben er zeker van (was toch vroeger zo?) dat er heel wat mensen een redelijk alternatieve smaak hadden of toch iets meer divers. Merci om dit weer te organiseren Chileera en ik kijk weer uit naar een volgend spelletje / lijstje of met whatever je opkomt :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Clash of Acts 2017 zit erop!

Iedereen bedankt voor het meedoen. Leuk dat er zoveel reacties waren en hier en daar wat discussies. Ik zag al een paar keer de reacties voorbij komen dat mensen het zonde vonden dat ze het niet eerder gezien hadden. Ik zou zo zeggen, blijf hier kijken! Ik heb nog wel een paar meer ideetjes voor dit soort dingen voor over een tijdje.

Kan je mij anders ff een pb sturen als er weer wat nieuws begint? In ieder geval bedankt voor het organiseren, hoefde ik het eens niet te doen ;)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
http://festileaks.com/2017/07/dit-zijn-de-allerbeste-acts-volgens-ons-forum/
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Dit zijn de beste bands ooit volgens het Festileaks Forum

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/07/dit-zijn-de-allerbeste-acts-volgens-ons-forum/embed/#?secret=aLoHUayKN0" data-secret="aLoHUayKN0" width="600" height="456" title="“Dit zijn de beste bands ooit volgens het Festileaks Forum” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Leuk :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken