Camping, polsbandje, hoe werkt dat?

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Hoi,
Na jaren geleden LL en RW jaarlijks te bezoeken, en twee keer een losse dag op PP, ga ik als oude rot dit jaar toch nog een keer een heel weekend naar PP, inclusief kamperen.
Nu vroeg ik me af: hoe zit dat met de campings en de polsbandjes. Ik mik op camping C. Moet ik dan eerst van het treinstation naar het festivalterrein lopen om een polsbandje te halen en dan weer helemaal terug naar camping C, of kan ik de camping op zonder polsbandje, of krijg ik bij de camping mn polsbandje?
Alvast bedankt!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hoi,
Na jaren geleden LL en RW jaarlijks te bezoeken, en twee keer een losse dag op PP, ga ik als oude rot dit jaar toch nog een keer een heel weekend naar PP, inclusief kamperen.
Nu vroeg ik me af: hoe zit dat met de campings en de polsbandjes. Ik mik op camping C. Moet ik dan eerst van het treinstation naar het festivalterrein lopen om een polsbandje te halen en dan weer helemaal terug naar camping C, of kan ik de camping op zonder polsbandje, of krijg ik bij de camping mn polsbandje?
Alvast bedankt!
als het goed is, dat is normaal zo, krijg je je polsbandje bij de ingang van de desbetreffende camping (dat kan dus al vanaf donderdag avond)...

bij het festival terrein krijg je vanaf ongeveer een uur of zo voor openen festivalterrein een polsbandje voor niet-kampeerders (waar je overigens wel mee de campingtainment mag bezoeken)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
dit staat op de site pinkpop.nl/faq/

Hoe kan ik mijn festivalbandje ophalen?​

Voor ALLE weekendbezoekers geldt: polsbandje + ticket = entree.
Als weekendbezoeker moet je alle drie de festivaldagen bij binnenkomst van het festivalterrein (hetzelfde geldt voor de campings) je polsbandje + entreeticket kunnen laten zien. Houd je entreeticket dus ook na ontvangst van je polsbandje op zak!
LET OP!
  • Polsbandjes zijn persoonsgebonden en dus niet over te dragen of te delen met iemand anders. Je kunt bijvoorbeeld niet zelf op vrijdag komen, je polsbandje halen en op zaterdag en zondag iemand anders met datzelfde polsbandje naar binnen laten gaan.
  • Bij verlies van je polsbandje en/of entreeticket moet een nieuw entreeticket worden gekocht. Dit kan alleen zolang de voorraad strekt.
  • Eenmaal gekochte tickets worden niet meer teruggenomen.

Voor dagbezoekers geldt: ticket = entree.
Je ontvangt dus geen polsbandje! Tijdens het festival mag je van het festivalterrein af, maar vergeet niet om je ticket uit te scannen! Scan je jouw ticket niet uit, dan kom je het festivalterrein niet meer op.
 

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Dank je voor je reactie! die info van de website had ik gevonden idd, maar vond het niet heel duidelijk of ik nou al bij de camping m'n bandje op kon halen. Het gaat me met name om het eventueel onnodig heen-en-weer lopen :)
Maar thanks! Ik loop donderdagavond vanaf station gewoon naar camping C en dan komt het vast goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dank je voor je reactie! die info van de website had ik gevonden idd, maar vond het niet heel duidelijk of ik nou al bij de camping m'n bandje op kon halen. Het gaat me met name om het eventueel onnodig heen-en-weer lopen :)
Maar thanks! Ik loop donderdagavond vanaf station gewoon naar camping C en dan komt het vast goed!
nou, misschien lezen ze mee en passen ze het nog aan op de site dat dat duidelijker wordt 👍

(want het staat er inderdaad niet duidelijk)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dank je voor je reactie! die info van de website had ik gevonden idd, maar vond het niet heel duidelijk of ik nou al bij de camping m'n bandje op kon halen. Het gaat me met name om het eventueel onnodig heen-en-weer lopen :)
Maar thanks! Ik loop donderdagavond vanaf station gewoon naar camping C en dan komt het vast goed!
Absoluut komt het dan goed. Heb ruime ervaring met de Pinkpopweekenden inclusief de camping.

Tot een paar jaar geleden kwam je de camping op, bouwde je je tentje op, en liep je op de camping naar het hoofdplein, waar je vervolgens je weekendkaartje kon scannen en dan een bandje omkreeg.

De laatste jaren scannen ze direct bij het binnenlopen op de camping van je keuze, en krijg je ook direct je bandje om je pols geschoven. Je hoeft dus absoluut niet heen en weer naar het festivalterrein!
 
  • Leuk
Waarderingen: PP23 en TBK

Gebruikers die dit onderwerp bekijken