Camping ervaringen

Ik zie de The Hive Resort niet meer op de RW-pagina staan. Dit jaar geen resort meer?
Ik dacht dat ik die nochtans zien staan had met de melding packages komen later beschikbaar.
Dan verwacht ik eerder dat ze wat aan het sleutelen zijn en er juist een dezer dagen nieuws naar buiten komt.

Er zijn gewoon tickets beschikbaar voor Camping C3 op de Ticketmaster website. Via de Ticketmaster app blijkbaar niet. Raar 🤔

Laatst bewerkt:
Er zijn gewoon tickets beschikbaar voor Camping C3 op de Ticketmaster website. Via de Ticketmaster app blijkbaar niet. Raar 🤔
ja maar niet bestelbaar en als je ticketmaster site zelf gaat en zoekt op rock werchter dan staat c3 er niet tussen. ik las wel dat ze vorig jaar al moeite hadden om rond te komen.... toch maar naar c7 dan?

Beste ervaringsdeskundigen,

Ik heb een vraag betreffende de The Hive My Space camping en hoop dat iemand mij kan helpen! Is deze camping afgezonderd van de reguliere The Hive camping? Wij zijn namelijk met een groep van 7 mensen en zouden graag op de My Space van 6 personen willen staan. Is dit mogelijk of is het een absoluut maximum dat je met 6 personen op dat stukje grond staat? Alvast bedankt!

Ik heb een vraag betreffende de The Hive My Space camping en hoop dat iemand mij kan helpen! Is deze camping afgezonderd van de reguliere The Hive camping? Wij zijn namelijk met een groep van 7 mensen en zouden graag op de My Space van 6 personen willen staan. Is dit mogelijk of is het een absoluut maximum dat je met 6 personen op dat stukje grond staat? Alvast bedankt!
Je geeft zelf het antwoord. Als je voor zes personen koopt, kan er zes man op MySpace. Geen zeven. Ligt vlak naast gewone Hive, maar wel afgezonderd. Je zal 32 vierkante meter moeten kopen, dan heb je acht tickets.

Je geeft zelf het antwoord. Als je voor zes personen koopt, kan er zes man op MySpace. Geen zeven. Ligt vlak naast gewone Hive, maar wel afgezonderd. Je zal 32 vierkante meter moeten kopen, dan heb je acht tickets.
Oeps, je hebt gelijk, ik was niet duidelijk. Ik had eraan moeten toevoegen of het toegestaan is om met 7 personen op een 6 persoons plek te staan wanneer die 7de persoon een ticket voor de reguliere The Hive heeft. Of dat dit dus 2 aparte campingstukken zijn waar gecontroleerd wordt welk type ticket je hebt.

Oeps, je hebt gelijk, ik was niet duidelijk. Ik had eraan moeten toevoegen of het toegestaan is om met 7 personen op een 6 persoons plek te staan wanneer die 7de persoon een ticket voor de reguliere The Hive heeft. Of dat dit dus 2 aparte campingstukken zijn waar gecontroleerd wordt welk type ticket je hebt.
Nee dus ;)

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Wel is het mogelijk als je gelijktijdig de myspace grondtickets laat scannen 6 + 2 direct aan elkaar te krijgen. Dus een nieuwe set tickets voor 8 personen kopen is niet nodig;)

Het wordt alleen wel een beetje duur zie ik. De 2-persoons myspacetickets zijn uitverkocht, 4persoons zijn er nog wel. Dat is dus 274 euro voor 1 extra persoon.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat op The Hive MySpace de douches inclusief zijn maar kan het nu niet meer vinden (in forum en info op de site) . Is er iemand die dit weet?
Volgens mij was andere jaren een douchebeurt 1 of 1,5 bonnen op de gewone Hive? Anders is die circa 25 euro p.p. duurder voor MySpace niet eens zon slecht idee bedenk ik me ineens.

Om daar maar verder te kijken: Hoe is het sanitair op camping A1 georganiseerd?

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Ga naar de website van Rock Werchter, Koop tickets, ga naar de hive myspace en klik op info bij de packages. Daar kan je zien dat de douches gratis zijn.

• Leuk
Waarderingen: Josy

Users who are viewing this thread