Camping ervaringen

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
12
1
Ik vind de wc's op the hive dit jaar erg tegenvallen. En dan niet de wc's zelf, die zijn prima. Maar t zijn er te weinig. S ochtends 10min tot een kwartier in de rij staan vind ik echt wat te veel... Volgende keer doen we wel een andere camping.

jari

Playlistbediener
20 okt 2015
46
25
Ik vind de wc's op the hive dit jaar erg tegenvallen. En dan niet de wc's zelf, die zijn prima. Maar t zijn er te weinig. S ochtends 10min tot een kwartier in de rij staan vind ik echt wat te veel... Volgende keer doen we wel een andere camping.
Ze konden er geloof ik niet meer krijgen. Hier op C3 ook veel minder douches dan normaal. Er is een groot tekort op het moment daar heeft De ook last van

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
12
1
Ze konden er geloof ik niet meer krijgen. Hier op C3 ook veel minder douches dan normaal. Er is een groot tekort op het moment daar heeft De ook last van
Ow dat zou t wel verklaren inderdaad. Op t festivalterrein vind ik t wel prima. Soms wat langer wachten, maar zelfs na een optreden gaat t nog.

Chiel

Dagopener
18 jul 2014
671
116
Op camping A1 ook een wc helemaal ondergepoept met diarree en niemand die daar actie onderneemt. Dit was al op de eerste dag, dus de rest van de dagen kon deze niet meer gebruikt worden.

Chiel

Dagopener
18 jul 2014
671
116
Hoi Iedereen!

Fijn om dit jaar eindelijk weer van het festival te mogen genieten! Dit jaar staan wij op De Hive. Voorgaande jaren prima ervaring gehad (behalve wat nachtelijk geluid), maar helaas is het dit jaar door het gebrek aan rekening houden met elkaar minder bevallen dan voorgaande jaren. Wij vroegen ons af wat de ervaring is op de regular campings? Houden mensen het een beetje netjes en is het daar wat rustiger?

Groetjes!
Achterin camping A1, vlakbij parking A8, was het dit jaar opvallend rustig. Heerlijk.
Ook viel me op dat daar nauwelijks troep op de grond lag.
's Nachts nauwelijks wakker geworden door lawaai of schreeuwende mensen.

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
12
1
Op camping A1 ook een wc helemaal ondergepoept met diarree en niemand die daar actie onderneemt. Dit was al op de eerste dag, dus de rest van de dagen kon deze niet meer gebruikt worden.
Vanmorgen op de Hive zogen de wc's niet meer af. Dus toch nog een dixie-beleving gehad.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken