Camping A1 ticket - gezocht (met spoed :o)

Leonardo024

Nieuw lid
27 jun 2022
3
0
Goedemorgen,
Ik ben nog enorm op zoek naar één campingticket A1, aangezien ik later ben aangesloten bij mijn vrienden, die wel op tijd hun tickets hadden bemachtigd. Op Ticketswap is de concurrentie moordend, dus als iemand me hier zou kunnen helpen, zou ik enorm dankbaar zijn!

Groetjes, Lennart
 

Bartdb

Nieuw lid
27 jun 2022
3
0
Goedemorgen,
Ik ben nog enorm op zoek naar één campingticket A1, aangezien ik later ben aangesloten bij mijn vrienden, die wel op tijd hun tickets hadden bemachtigd. Op Ticketswap is de concurrentie moordend, dus als iemand me hier zou kunnen helpen, zou ik enorm dankbaar zijn!

Groetjes, Lennart
Heb je toevallig een hive ticket om te ruilen? Dan kan ik je een A1 ticket bezorgen.
 

Leonardo024

Nieuw lid
27 jun 2022
3
0
Heb je toevallig een hive ticket om te ruilen? Dan kan ik je een A1 ticket bezorgen.
Hoi Bart! Dat heb ik zelf helaas niet... Ik zie wel deze advertentie op marktplaats. Zou je hier iets mee kunnen? En dat, wanneer je zelf geslaagd bent, je mij zou kunnen berichten? Ik kom zelf uit Nijmegen, zou misschien zelfs naar Helmond kunnen als jij de A1 bij mij zou kunnen krijgen. Laat me weten wat je ervan denkt!

Rock Werchter 2022 - campingticket The Hive Festivalpark Wer
Bieden
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
@Leonardo024 Ik stuur je zo (+/- 5 min) een PB met een privé advertentie op Ticketswap.
Heb er eentje over, ga toch woensdagavond al naar the Hive ipv A1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leonardo024

Bartdb

Nieuw lid
27 jun 2022
3
0
Hoi Bart! Dat heb ik zelf helaas niet... Ik zie wel deze advertentie op marktplaats. Zou je hier iets mee kunnen? En dat, wanneer je zelf geslaagd bent, je mij zou kunnen berichten? Ik kom zelf uit Nijmegen, zou misschien zelfs naar Helmond kunnen als jij de A1 bij mij zou kunnen krijgen. Laat me weten wat je ervan denkt!

Rock Werchter 2022 - campingticket The Hive Festivalpark Wer
Bieden
De persoon in kwestie heeft blijkbaar z'n A1 ticket ondertussen al verkocht. Maar ik zie dat je ondertussen al verder geholpen bent. Veel succes en plezier gewenst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken