Best Kept Secret 2025

Ben nu wel benieuwd: op welke manier?

Op plaat vind ik King Hannah een van de fijnste acts en hopelijk kan ik deze act gaan checken, maar ik zou op basis van de plaat vooral iets lekker looms en niet heel spectaculairs verwachten. Die verwachting klopt niet? Of is het wel lekker loom maar daarin gewoon heel goed?
Het is zeker niet alleen loom maar eerder dynamisch. Het rockt bij momenten heel stevig als die geweldige gitarist het op z’n heupen krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Enorm fijne live-act ook. Als je ze nog nooit hebt gezien ga je van je sokken geblazen worden.
Ik heb King Hannah gezien tijdens de beruchte corona-editie van Le Guess Who? Het was ook wel een rare setting natuurlijk en voor mij de eerste keer in bijna 2 jaar dat ik weer live-muziek zag (we weten allemaal hoe dat weekend afliep....).

Ik vond het toen (zeker voor LGW?!) nog een beetje dertien in een dozijn, maar kon me ook wel voorstellen dat als ze wat verder zijn ze wel zouden passen op BKS.

Ben dus benieuwd hoe ze nu gaan zijn op BKS.

Wide Awake heeft nog wat nieuwe namen bekend gemaakt:

THIRD WAVE OF ARTISTS JUST ANNOUNCED!
Peaches, Sega Bodega, Donny Benét, Snööper, Luvcat, Yuuf, True Blue, Acopia, Famous and Sextile added to the bill.

They’ll be joining headliners Kneecap, CMAT, and English Teacher, plus an epic lineup of cutting-edge leftfield artists. This is Wide Awake 2025 - the biggest celebration of independent music and counterculture in London.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en koekebakker
Ik hoop op Danny Brown, julie, Foxing, Maruja, feeble little horse, militarie gun (hebben ook nog wat in te halen 🙂)

• Leuk
Waarderingen: DeBaars
Lijkt me volgende week te worden. Pinkpop is geweest, DTRH en straks Lowlands.
Ja, is logisch. Na PP, DTHR, LL en Bospop in deze 2 weken is Mojo weer even klaar.
En Friendly Fire zal niet heel veel langer willen wachten, want ze hebben ook nog dagkaarten te verkopen.

Daar zitten de frisse headliners voor BKS dit jaar, bij Lowlands: Fontaines DC, Vampire Weekend, Chappel Roan, Jamie XX.
Had die topline van BKS toch wat sterker kunnen maken als er daar eentje van bij zat.
Deels mee eens.
Fontaines DC is voor BKS de grote misser. Vampire Weekend was mooi geweest, maar is tijdens BKS niet in Europa. Chappel vind ik niet zo passen en Jamie XX heeft solo vaak genoeg op BKS gestaan.

Ik vind voor BKS wel echt jammer dat ze een BCNR missen.

Toch wel wat LL namen die ik graag op BKS had willen zien (oa Mk.gee en vampire weekend), maar ook niet heel verbaasd dat ze op LL staan. Ik ben benieuwd wat er tussen het volgende rijtje BKS namen zit! ...en wanneer die komt?

Nu MJ Lenderman niet op LL staat heb ik toch stiekem de hoop dat ie dan op BKS staat. Als dat dan ook nog de zondag wordt (met Wilco en Waxahatchee) dan is die dag wel heel erg sterk wat mij betreft.

Users who are viewing this thread