Best Kept Secret 2025

Zo'n Vatican Shadow, zoals in 2017, vind ik bij uitstek een ideale elektronische act voor BKS. Eén van de vetste shows van die editie.
Prurient kan je echt niet meer wegzetten op een (progressief) festival in 2024, genoeg vergelijkbare goede acts die niet innig zijn verbonden met allemaal neonazi's.

Even peilen, zijn er mensen hier die hopen op Charli xcx als headliner? Nou ben ik een relatief ouwe lul van 43, maar dit soort muziek raakt mij echt totaal niet. Is de kans aanwezig dat zij gaat headlinen? Luister nu wat hitjes van haar, maar het komt niet binnen. Zou passender zijn op DTRH of LL.
Geen kans, lijkt me, maar ik (49) zou zeker gaan kijken. Zeker het remix-album vind ik erg sterk.

Wow, wist ik niet. Heb je iets meer context?
https://jeanhugueskabuiku.substack.com/p/about-vatican-shadow-link-with-the (zit nu achter een paywall)

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
https://jeanhugueskabuiku.substack.com/p/about-vatican-shadow-link-with-the (zit nu achter een paywall)
Brrr, dat geeft die ervaring in 2017 wel een nare nasmaak...

Brrr, dat geeft die ervaring in 2017 wel een nare nasmaak...
Hoe naar het ook is, het hoort ook wel een beetje bij die scene toch? Ik heb ook niet het gevoel dat Prurient - met alle respect - groot genoeg is/speciaal genoeg is als boeking om die nazi-aantijgingen voor lief te nemen (vergeleken met Current 93 bijvoorbeeld)

Hoe naar het ook is, het hoort ook wel een beetje bij die scene toch? Ik heb ook niet het gevoel dat Prurient - met alle respect - groot genoeg is/speciaal genoeg is als boeking om die nazi-aantijgingen voor lief te nemen (vergeleken met Current 93 bijvoorbeeld)
Ik ben niet zo thuis in die scene (of bedoel je meer de Industrial/EBM scene?). Weet alleen dat hij muzikaal geïnspireerd werd/wordt door één van mijn favoriete bands ooit: Godflesh. Die staan lijnrecht tegenover dat soort overtuigingen.

L’imperatice gaat z’n groot feest worden! (als de scoop klopt..) Kom net terug van Melkweg en wow echt genieten. Nieuwe frontvrouw staat er alsof ze het al jaren doet.

Het valt me nu pas op dat dit topic echt 2,5x zoveel pagina's heeft als DTRH. Terwijl dat festival a) veel groter is en b) al een groot deel van de lineup bekend heeft gemaakt.

Zegt denk ik ook veel over de bubbel van festileaks?
Is zover ik weet al jaren het geval, zelfs toen DTRH nog kleiner was en meer op BKS leek. Zelfs toen was de branding sterk dat BKS voor de muziekliefhebber is en DTRH voor het feestvarken.

Users who are viewing this thread