Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
2.426
1.121
Zou Sevdaliza nog een optie kunnen zijn voor BKS?
Heeft daar volgens mij al eerder gestaan.
Vraag blijft of er nog veel bij komt, want er staan nu al meer namen dan vorig jaar.

Ik verwacht zelf niet veel namen meer. Misschien dat ze haar in beeld hebben als er nog namen wegvallen.

Dillinger2.0

Gouden Tip
14 mei 2021
268
192
Heeft daar volgens mij al eerder gestaan.
Vraag blijft of er nog veel bij komt, want er staan nu al meer namen dan vorig jaar.

Ik verwacht zelf niet veel namen meer. Misschien dat ze haar in beeld hebben als er nog namen wegvallen.
Ik verwacht eigenlijk niet dat die areas van vorig jaar terug keren dus alleen nog The Floor namen. Mogelijk nog een enkele toevoeging voor de andere podia die die zich opeens aandient (John Coffey?). En fijn om te merken dat ze iets met de kritiek hebben gedaan door weer meer live acts te programmeren.

Het grasduinen in de kleinere namen levert toch wel veel moois op: Bijvoorbeeld Gretel Hanlyn, wat een stem zeg. Ik begin er echt veel zin in te krijgen, veel meer must sees dan vorig jaar dus dat worden ongetwijfeld clashes.

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
933
70
Denk geen nieuwe namen, denk alleen nog de The Floor lineup. De voorpret-gerelateerde zaken in dit topic zijn nu wel klaar eigenlijk.
Het wordt nu wachten op wat iedereen van het festival vond: "....maar het absolute hoogtepunt was een subliem strak spelende Goldband."

• Leuk
Waarderingen: selurxela

Joris

Support act
7 feb 2016
1.229
122
Alcohol zijn ze in ieder geval alvast mee gestopt, zeggen ze...
Alleen richting de Lotto Arena / AFAS shows om zo goed mogelijk voor de dag te komen. Overigens was dat bewuste optreden een van de laatste dagen dat ze die regel niet hadden en dat hebben we ook gemerkt ook.
Tijdens hun tour door de poppodia hadden ze ook de regel dat ze niet gingen zuipen de dag voor een optreden (komt uit een interview met 3voor12, volgesnsmij voor een show in de Ronda. Al bleek dat ook niet iedereen zich aan deze regel had gehouden)

dfrvanloon

Playlistbediener
9 jun 2022
9
8
Sigur Ros staat een week na BKS op het Holland Festival (concertgebouw Amsterdam) met orkest en een nieuw album. Ze hadden dus toch wel andere plannen. De festivals die ze verder doen, staan ze solo.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken