Best Kept Secret 2023

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
83
191
Best prima, Affische. Mis alleen wat hiphop en echt obscure namen. en zoals ik het lees is apex twin wel echt een hele exclusieve naam.
Lowlands heeft dit jaar ook al zo weinig hip hop op de lineup staan, eer moet toch echt wel wat meer te vinden zijn lijkt me?

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik begrijp het ook echt niet. Echt goede undercard waar bks het altijd al van moest hebben, zeker in hun beginjaren. Zijn de headliners niet de grootste, volledig akkoord. Maar infeite was dat in ulder beginjaren ook gewoon zo.
Ja maar dit is wel een far cry van een Sigur Ros toch. DANSEN ZAL JE DOEN.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.826
12.565
Oke, BKS is nu echt af. Ik wilde altijd nog eens naar dit festival gaan maar hier staat weinig tot niks wat me nu aantrekt. Dat ergerlijke Goldband weer op het affiche en de headliners zijn erg inspiratieloos. Terzij de Horde is wel een verrassende boeking trouwens.

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
418
434
Hiphop komt misschien later nog. Die acts hebben meestal nog niet hun tourschema voor de zomer op orde in deze maanden.

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Oeff dit valt mij niet echt mee. Ik had toch op een (mid)grote indie(rock) naam als headliner op zaterdag/zondag gehoopt met een mooi dagprogramma. Een beetje zoals de dag vorig jaar met The Strokes..

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Mijn probleem is niet dat de headliners niet groot genoeg zijn. Mijn probleem is dat de headliners zielloze puberpop en afgesjaakte jaren 90 dance betreft. En het Kinderen voor Kinderen gerijm van Goldband vind ik ook onuitstaanbaar. De zes "grote"namen vind ik op 1 na vreselijk dan wel overbodig.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Ben ik de enige die overal foutmeldingen 'Bad gateway 502' en consoorten krijgt?

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
839
879
Ik ga de zondag al naar Bruce Springsteen, dus een weekend zal ik sowieso niet gaan. Hopelijk staan alle leuke acts en Aphex Twin als headliner op de zaterdag voor een dagkaart!

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Kutfestival niet, maar geen doordacht beleid. Zeker niet onder Maurits.
Nee geen kutfestival. Mooiste van de 4 alternatieve NL majors (PP, DTRH, LL, BKS) vind ik. Maar je voelt dat ze hier in de ton hebben zitten krabben.

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Oke, BKS is nu echt af. Ik wilde altijd nog eens naar dit festival gaan maar hier staat weinig tot niks wat me nu aantrekt. Dat ergerlijke Goldband weer op het affiche en de headliners zijn erg inspiratieloos. Terzij de Horde is wel een verrassende boeking trouwens.
Hier hetzelfde, na de teleurstellingen bij DTRH en LL, hoopte ik met smart op een leuke line-up of BKS. Maar nee dus. Toch maar gaan nadenken over de Kendrick dag op Rolling Loud

Marin

Dagopener
14 apr 2021
614
477
Hopen dat Aphex Twin nog ergens anders te zien gaat zijn, scheelt weer een dag op en neer rijden naar Hilvarenbeek:)

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
135
206
Het grappige is dat ik al extreem lage verwachtingen had. En daar zijn ze gewoon keihard onderdoor gegaan 😂😂😂
Eens hoor. Al tel ik ruim tien bands die ik wel graag wil zien. Als ze die een beetje oké over de drie dagen weten te verspreiden ben ik er wel bij. Zit in een app-groep met 14 vrienden. Weinig enthousiasme.

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
En ja, ik heb een vrijwel onredelijke afkeer van O&tW, maar ik vind het werkelijk krankzinnig irritante tienermeisjes jankmuzeik.

• Haha
Waarderingen: yngvar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken