Festileaks Festivalvakantie 2022: Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa! Pre-registratie gestart »
Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten| Pagina 16 | Festileaks Festival Forum

Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Geliefde act
21 jun 2017
1.308
63
Zou Blur te betalen zijn voor BKS?
Ze konden ook Radiohead en Arcade Fire in 1 jaar betalen.
Maar na 2 jaar geen BKS vanwege corona en die dure boeking van the Strokes... Geen idee of dat een optie zou zijn.

Maar als het wel zo is zou het wel sympathiek zijn als kaartkopers voor 2020 als eerste mogen bestellen!

Rikkie

Gouden Tip
14 nov 2012
301
166
Volgens mij is Blur toch wel een stukje groter dan The Strokes. Al vind ik het bij beide bands moeilijk in te schatten.

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

teunajax

Randprogramma
18 jul 2018
140
4
The Strokes als headliner op BKS is gewoon meer dan prima. We zitten momenteel ook gewoon in een fase dat DTRH en LL blind uitverkopen en BKS daardoor wat bezoekers misloopt. Daarnaast was de undercard van de BKS lineup briljant, maar vrij onbekend. Post-corona denk ik dat BKS ook grotendeels uit moeten kunnen verkopen. Aan The Strokes (alleen) zal het in ieder geval niet liggen.

Processierups

Geliefde act
21 jun 2017
1.308
63
Ook voor BKS een slechte verkoop? Voor Werchter kan ik het nog begrijpen.

Maar als BKS niet eens meer dat soort acts kan hebben wie dan wel?
De beruchte 'insider' Ken heeft zoiets geroepen op het forum van efestivals. Geen idee waar hij dat op baseert...

En inderdaad: the Strokes met die undercard was geweldig voor BKS!

Processierups

Geliefde act
21 jun 2017
1.308
63
Dat ging toch vooral over Werchter? (waar ik me iets meer over kan voorstellen).

Gaat volgens mij om dit citaat over the Strokes:

"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "

Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
6.677
534
Gaat volgens mij om dit citaat over the Strokes:

"True story, outside communities like this they are not that popular. Except in the UK and Primavera, where they will exactly have the crowd they need.
BKS had the same problem, they didn’t sell enough tickets, and they are very expensive. "

Geen idee of die Ken ook maar enig zicht heeft op de verkoop van BKS...
Dat zou ik erg spijtig vinden eigenlijk. Ik vind het juist tof dat BKS ze eindelijk wel eens weer kon boeken. Hoop dat ze dit soort acts aan blijven pakken als headliners eerlijk gezegd. En niet enkel blijven wachten op Arctic Monkeys, Editors of Arcade (met alle respect naar die bands) die net zo goed op Pinkpop kunnen staan o.i.d.

emmers met glijmiddel

Randprogramma
12 nov 2016
106
19
Het helpt natuurlijk niet dat The Strokes voor het laatst in 2006 in ons land speelden, en daardoor een hele generatie nauwelijks bekend is met ze.

En gegarandeerd dat Blur duurder is dan The Strokes...

Gebruikers die dit onderwerp bekijken