Best Kept Secret 2015

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Met alle respect Rock Wechter is geen Glastonbury. RW is een middelmatig massa festival zonder enige vorm van beleving, behalve het alcoholisme van de bezoekers. Je neemt een weiland men bouwt een podium, een tent, een tap, en je noemt het Rock Wechter. Veel plezier en men gaat drinken om alle ellende te vergeten.

Verdiep je even in de oplage van de Morgen. Die krant heeft nog nooit iets voorgesteld.

En inderdaad OASIS is een van de grootste en beste bands van de wereld geweest in de jaren negentig . Velen malen groter dan het hier steeds bejubelde Foo Fighters. De na hun debuut cd niets meer hebben voortgebracht dat het predikaat kwaliteit met zich mee mag dragen.

En wat hebben al die zaken met mijn argumenten te maken? Ik haalde Werchter erbij omdat een groot deel van de artiesten die jij aanhaalde daar ook gestaan hebben, daar heeft de omkadering en dergelijke niets mee te maken. En je gaat nu bashen op De Morgen, maar je vindt NME wel een geloofwaardige bron. Een magazine dat zelfs in eigen land als de tabloids onder de muziekpers gezien wordt...

Het punt blijft hetzelfde: je haalt een lezerspoll van een bevooroordeeld magazine (met betrekking tot een buitenlands festival) aan om te bewijzen dat de lineup van BKS beter was dan DTRH. Terwijl de meeste BKS-fanboys net toegeven dat ze vele namen vanop DTRH graag ook op hun festival hadden gezien.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Of laten we gek doen: Gorillaz komen volgend jaar met een nieuwe plaat, dus..? O:)

Ik denk dat er wel een paar namen bijzitten die gaan komen. Alleen is er wel een probleem, ik denk niet dat je nog lang kunt wachten. BKS17 is bijna uitverkocht....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Met alle respect Rock Wechter is geen Glastonbury. RW is een middelmatig massa festival zonder enige vorm van beleving, behalve het alcoholisme van de bezoekers. Je neemt een weiland men bouwt een podium, een tent, een tap, en je noemt het Rock Wechter. Veel plezier en men gaat drinken om alle ellende te vergeten.

Ja, klopt, als je jong bent dan heb je daar minder problemen mee dan wanneer je al wat ouder wordt. Ouderen zoeken meer luxe icm de muziek die op de zomerfestivals rondtouren. Concert at Sea is een heel fijn concert voor jou als ik zie hoe jij over Rock Werchter denkt.
Ik denk dat we in de Benelux blij mogen zijn dat we in ieder geval 1 festival hebben dat al de grote festivalnamen van 2017 nog WEL binnenhaalt. Benelux als festival hotspot moet blijven bestaan ! Dus MET alle festivals die er nu zijn. Dus ook MET Rock Werchter natuurlijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hier is het te doen mensen http://forum.festileaks.com/forums/topic/best-kept-secret-2017/page/13/

Stop living in the past.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Ga eens kijken bij De Morgen en Humo wat zij de beste acts van Rock Werchter vonden. Juist ja, je gaat daar de grote namen van DTRH (Patti Smith, TWOD, Damien Rice, O&TW) bovenaan vinden. Op Alt-J en Balthazar na hangen de BKS-acts daarentegen onderaan (Circa Waves) of in de grijze middenmoot (OMAM, The Vaccines). Om maar te zeggen hoe subjectief zo’n argumenten zijn.
Lijstjes, zeker uit belgische (pop)krantjes, zeggen niet zoveel. belgische lijstjes zijn nog meer getekend dan lijstjes uit de UK. Kijk maar ns naar een standaard Afrekening lijst....daar leggen de Foo Fighters het al af tegen De Fixkes bijvoorbeeld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken