Best Kept Secret 2014

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
Geruchten

Temples
SBTRKT
Simian Mobile Disco
Warpaint
Robyn & Röyksopp
Jagwar Ma
Woodkid

Leaks en zelfbevestigingen
.



Officiële bevestigingen

Elbow
Pixies
Belle & Sebastian
Franz Ferdinand
Interpol
Babyshambles
Chvrches
Daryll-Ann
George Ezra
Mogwai
Fucked Up
Caribou
Metronomy
Circa Waves
Nils Frahm
Childhood
Elephant Stone
Girl Band
Jaakko Eino Kalevi
Larry Gus
Maydien
Oddisee
Fat White Family
Cheatahs
Pink Mountaintops
Pional (live)
Radkey
School Is Cool
The Wytches
TRAAMS
Warm Soda
James Blake
& vele anderen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ben erg benieuwd naar de line-up van dit festival. Ik wil hier namelijk wel heen als het gaat. Dit jaar alleen Lowlands gedaan en heb daar geen spijt van, want ik vond de line-ups dit jaar flink tegenvallen maar ik wil volgend jaar eigenlijk wel 2 festivals doen en ik gok op Rock Werchter en Best Kept Secret aangezien ik een grote wil doen en dan daarnaast een wat kleiner tof festival.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik vraag me vooral af wat het lange uitblijven van de datum betekent. Zijn er nog onzekerheden in het organiseren, past men de datum aan aan de bands die touren voor een zo goed mogelijke affiche, ..?

Qua grote namen gok ik: Arcade Fire, Pixies, The National, Elbow, Neutral Milk Hotel
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
BKS 2013 erbij geweest, mooi festival, goed geregeld.
Moeilijk om wat namen te noemen omdat het pas 2de keer is dat het georganiseerd wordt.
Moet ik toch wat namen noemen dan denk ik aan deze.
The National
Arcade Fire
The Strokes
Vampire Weekend
Phoenix
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Nick Cave & The Bad Seeds zou ook een mooie headliner zijn, mochten ze weer touren!
Hoop op:
The Strokes - Nick Cave & The Bad Seeds
Vampire Weekend - The National
Phoenix - Arcade Fire
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Pink durft het nooit aan te gaan om Arcade Fire te boeken hoog op de lijst. Dus word het lowlands of best kept. Maar aangezien werchter waarschijnlijk ook wel in zal zetten op deze band verwacht ik ook Best Kept Secret
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Hopelijk kan ik er dit jaar een heel weekend bij zijn, de Arctic Monkeys dag was dit jaar echt top. Ik had eigenlijk maar 1 aanmerking. De rijen voor de etenskraampjes waren zo verschrikkelijk lang. 1 gewoon simpele kraam zoals je die op ieder groot festival ziet waar je snel een frietje haalt zou fijn zijn.

Qua headliner is Arcade Fire bijna een zekerheidje. Nieuw album, band past eigenlijk perfect in de sfeer van het hele festival en het is gewoon een top band.
Wie misschien ook een kanshebber is is Jake Bugg die weer met een nieuw album komt. Heeft deze zomer al getourd, maar het album zal toch gepromoot moeten worden. Ik hoop op een plek zoals Maccabeese of Bloc Party afgelopen jaar.
Elbow gaat touren en zou wat mij betreft ook perfect op BKS passen, natuurlijk als headliner.
Baskerville, White Lies of De Staat zou ook goed kunnen met de nieuwe albums
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Arcade Fire wordt, denk ik, een van de headliners. Pinkpop zal ze niet als headliner willen denk ik en het is wel een mooie naam voor BKS. Lowlands zou ook kunnen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik schrijf Arcade Fire nu toch echt op. Dropkick Murphys zou ook echt heel tof zijn en The Wombats is altijd een feestje dus laat maar komen. Met The 1975 en Volbeat heb ik ook geen problemen al zie ik Volbeat eerder Pinkpop doen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Trouwens Belle & Sebastian staan er ook tussen. Hoe groot zou de kans zijn dat ze t gecancelde concert van dit jaar komen inhalen?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Denk dat Elbow, Arcade Fire en The National headliners zijn. Sub-headliners: Interpol, Vampire Weekend en ??
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik weet niet luud. het lijken inderdaad namen die perfect op dit festival passen. Kwa grote wel iets groter als die van vorig jaar.

Maar ik denk dat BKS dit jaar niet heel veel meer grotere namen boekt. Ik denk namelijk dat ze vorig jaar veel geluk hebben gehad.

Arctic monkeys - alleen headlinen dus pinkpop durfde het niet aan.
Sigur Ros - Veel te alternatieve naam voor pinkpop
Damien Rice - Geen nieuw werk

Namen die pinkpop niet aandurfde of te weinig publiek zo trekken.
Elbow en Vampire weekend neem ik aan dat pinkpop toch wel zou willen hebben
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik zie James Blake eigenlijk wel (sub)headlinen. Heeft alleen maar aan populariteit gewonnen sinds het winnen van de Mercury Prize en zou perfect passen in het donker. Of is die daar in Nederland niet groot genoeg voor?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The National bevestigd voor NorthSide Festival, die kunnen we dus wel opschrijven voor BKS.

https://www.facebook.com/northsidefestival?fref=ts
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
BKS of anders DTRH :) Denk dat die twee heel erg zullen concurreren om de wat kleinere headliners.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik zou echt speciaal voor Arcade Fire naar BKS (of DTRH) komen dus hoop dat de rest van die dag ook een beetje tof wordt. Vorig jaar was de line-up wel okay (Arctic Monkeys, Two Door Cinema Club, Sigur Ros) etc maar de goede namen waren voor mij echt te veel verspreid om te gaan. Wat voor grote namen verwachten jullie hier naast The National en Arcade Fire?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken