Best Kept Secret 2014

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Jawel? gaat Metallica dan op het zijpodium spelen en gaat Arcade Fire het festival dan afsluiten?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
nee, Arcade Fire gaat 3fm afsluiten.

National of Bon Iver hoop ik niet. Ik hoop nog iets à la Arctic Monkeys. Mss heel onverwacht: Biffy Clyro niet naar Pinkpop, maar headliner op BKS. Placebo? Ik hoop/verwacht het niet, maar ze zijn in de buurt.
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Artic Monkeys stonden vorig jaar al op Best Kept, dus ik denk het niet. En Placebo vind ik nu ook geen muziek voor Best Kept
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<span class="qk156stjf32" id="qk156stjf32_4">Artic Monkeys</span> stonden vorig jaar al op Best Kept, dus ik denk het niet. En Placebo vind ik nu ook geen muziek voor Best Kept

weet ik, ik zeg ook niets dat ze er staan. ik zeg dat ik iets soortgelijks wil.
Placebo ben ik met je eens, maar ik denk ik noem eens iets :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Placebo komt hier niet. Placebo is te groot voor BKS en past beter bij Pinkpop. Bovendien komen op BKS alleen indiebandjes, met Arctic Monkeys vorig jaar als heel grote indieband (ook al is indie nog steeds een nietszeggende term). Biffy Clyro zou nog kunnen, maar die draaien ook al een tijdje mee en zouden ook zo maar op Pinkpop kunnen staan als subsub op main denk ik.
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Denk ook wel dat de kans erin zit dat Neil Young komt, hij is niet vies van op een relatief kleiner festival te spelen. Denk maar aan Bospop 2008, en hij pas perfect bij BKS
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Placebo komt hier niet. Placebo is te groot voor BKS en past beter bij Pinkpop. Bovendien komen op BKS <span class="z2kn72qkf20" id="z2kn72qkf20_8">alleen</span> indiebandjes, met Arctic Monkeys vorig jaar als heel grote indieband (ook al is indie nog steeds een nietszeggende term). Biffy Clyro zou nog kunnen, maar die draaien ook al een tijdje mee en zouden ook zo maar op Pinkpop kunnen staan als subsub op main denk ik.

Klopt helemaal en is ook mijn eerste gedachte, maar dacht laat ik eens wat andere namen dan degene die al genoemd zijn, en toch enigzins realistisch(in de zin van ze touren).

Neil Young, zou kunnen, weet niet of dat mij over haalt om een kaartje te kopen.

Nog zo'n naam: QOTSA, hebben vorig jaar Pinkpop al gehad dus zouden nu best BKS kunnen headlinen lijkt mij
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
QOTSA lijkt me ook nie zo voor BKS, maar dat kan.
@neoniger8 wie heb je trouwens op je foto staan?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
QOTSA lijkt me ook nie zo voor BKS, maar dat <span class="x1jem" id="x1jem_8">kan</span>.<br>
@neoniger8 wie heb je trouwens op je <span class="x1jem" id="x1jem_13">foto</span> staan?

Dave Keuning van The Killers(gitarist)
 

Djoeke

Playlistbediener
13 nov 2012
5
0
Mij lijkt QOTSA iets te groot en misschien iets te hard/ruig voor BKS. Alhoewel het nieuwe album wel weer goed in het BKS-straatje valt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Als die leak van QOTSA op Pukkelpop klopt kunnen we ze toch bijna automatisch opschrijven voor Lowlands? Passen ze ook net iets beter als headliner.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Als die leak van QOTSA op Pukkelpop klopt kunnen we ze toch bijna automatisch opschrijven voor <span class="o41vy" id="o41vy_20">Lowlands</span>? Passen ze ook net iets beter als <span class="o41vy" id="o41vy_11">headliner</span>.

Ja lijkt mij ook. Was meer van vorig jaar verwachtte voor zover ik weet ook niemand Arctic Monkeys, dus wie weet. Ik hoop op iets als Arctic Monkeys, Biffy Clyro of QOTSA als laatste headliner: lekker knallen.

Off-topic: toch wel tof 2x Dave Keuning als profielfoto op 1 forum, goed bezig @Black Lies :p
 

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
33
7
The National heeft zojuist een hele reeks optreden in Duitsland en Polen aangekondigd voor deze zomer (via https://www.facebook.com/thenationalofficial), zal mij niks verbazen dat ze ons landje ook weer gaan aandoen en waarom zou dit niet BKS zijn?

M.b.t. Arcade Fire: die zoeken nu de populariteit bij het grote publiek dus dat ze voor Pinkpop kiezen is dan niet gek.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zou Massive Attack geen derde headliner kunnen zijn?
Ook al is er nog maar één festivaldatum bekend gemaakt (twee weken voor BKS)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Interpol staat ook op Hurricane Festival, en dat vind toevallig in het zelfde weekend als BKS. Plus het valt onder dezelfde organisatie. Dus ik denk juist dat de kans vrij groot is.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Oh excuseer, overheen gelezen. Ik dacht dat ze voor het eerst weer in Europa zouden zijn met Optimus Alive.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het driedaagse muziekevenement had afgelopen jaar voor het eerst plaats in het Brabantse Hilvarenbeek en won zaterdag een IJzeren Podiumdier voor beste festival van het land.

Ik gok dat ze dat volgende week wel vieren met wat nieuwe namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken