Battle of the Songs FINALE

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Daar zijn we dan, na een lange weg is het nu tijd voor de finale! Met daarin zoals verwacht twee ijzersterke nummers. Welk nummer wint deze songbattle, het is aan jullie!

De strijd gaat tussen:
Pearl Jam - Black en
Pink Floyd - Comfortably Numb

Succes met stemmen!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Prachtige nummers! Ondanks de verscheidenheid in smaken (in muziekstijlen)
zijn er songs die zo sterk zijn dat ze stijl overschrijdend zijn.

Ik weet nog niet welke ik ga kiezen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Uitslag:

Pearl Jam - Black (7/30/70%)
Pink Floyd - Comfortably Numb (3/15/30%)

Black wint dus de wedstrijd. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik vond het top al is het enigszins teleurstellen dat de animo afnam, maar daar moet ik dan maar lering uit trekken dat het niet zo lang moet duren.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Black wint dus de wedstrijd. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik vond het top al is het enigszins teleurstellen dat de animo afnam, maar daar moet ik dan maar lering uit trekken dat het niet zo lang moet duren.

Had er denk ik mee te maken dat het allemaal in een iets lager tempo ging tegen het einde :p. Desondanks is Black een mooie winnaar en wil ik jou en Jesse hartelijk bedanken voor het organiseren van de battles en afspeellijst :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Black wint dus de wedstrijd. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik vond het top al is het enigszins teleurstellen dat de animo afnam, maar daar moet ik dan maar lering uit trekken dat het niet zo lang moet duren.


Had er denk ik mee te maken dat het allemaal in een iets lager tempo ging tegen het einde :p. Desondanks is Black een mooie winnaar en wil ik jou en Jesse hartelijk bedanken voor het organiseren van de battles en afspeellijst
icon_smile.gif

Alle probs voor Weckoj, iedereen kan nummers in een playlist duwen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ja. Trouwens onlangs nog gouwe ouwen ontdekt Jesse ??

Haha, als je mijn playlist bedoelt heb ik net een nummertje van Davie Bowie toegevoegd, maar ontdekt niet echt nee :p
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Terechte winnaar als je het mij vraagt, maar de puntentelling klopt niet helemaal volgens mij. Of er hebben maar 6 mensen op PJ gestemd, of het totaal komt op 35 punten. Maar goed, dat verandert niet aan de uitslag.

bedankt voor het organiseren!!
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Black wint dus de wedstrijd. Iedereen bedankt voor het meedoen, ik vond het top al is het enigszins teleurstellen dat de animo afnam, maar daar moet ik dan maar lering uit trekken dat het niet zo lang moet duren.


Had er denk ik mee te maken dat het allemaal in een iets lager tempo ging tegen het einde :p. Desondanks is Black een mooie winnaar en wil ik jou en Jesse hartelijk bedanken voor het organiseren van de battles en afspeellijst
icon_smile.gif

Ik denk dat Weckoj het langer liet duren omdat er minder werd gestemd op het eind... Heel erg bedankt voor de organisatie, ondanks het afnemende animo heb ik er veel plezier in gehad! Jammer van de uitslag van de finale, maar de nr2 is een van mijn nominaties, dus ik ben niet ongelukkig:)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb bij de laatste rondes minder vaak meegedaan omdat de nummers me minder boeiden, ik heb helemaal niets van Pearl Jam of Pink Floyd dus dat speelt ook wel mee. Maar wel echt top dat je al die tijd er in hebt gestopt Weckoj, het was heel erg leuk!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb bij de laatste rondes minder vaak meegedaan omdat de nummers me minder boeiden, ik heb helemaal niets van Pearl Jam of Pink Floyd dus dat speelt ook wel mee. Maar wel echt top dat je al die tijd er in hebt gestopt Weckoj, het was heel erg leuk!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Haha, als je mijn playlist bedoelt heb ik net een nummertje van Davie Bowie toegevoegd

Echt? Wauw nice, David Bowie is een grote held. Vooral Space Oddity is een heel tof nummer.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Haha, als je mijn playlist bedoelt heb ik net een nummertje van Davie Bowie toegevoegd


Echt? Wauw nice, David Bowie is een grote held. Vooral Space Oddity is een heel tof nummer.

oeeehh... 3x raden welke het was ^^
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken