Arcade Fire

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.454
2.613
Zijn er vandaag al presales? Dacht dat dat morgen pas was!

@wenteldave of @jimmywe, hebben jullie linkjes voor Sportpaleis en/of Ziggo?
En anders hier voor België: https://www.ticketmaster.be/event/arcade-fire-presents-the-we-tour-tickets/50527?CL_ORIGIN=ORIGIN2. Ze hadden de link aangepast die ik in dat andere topic had neergezet. Moet ik daar voortaan ook al op gaan letten...
Hier voor Nederland: https://www.ticketmaster.nl/event/arcade-fire-presents-the-we-tour-tickets/281707?CL_ORIGIN=ORIGIN2. Die is wel pas morgen om 10.00!

jimmywe

Geliefde act
21 feb 2014
1.523
471
Geen overrompeling, maar sportpaleis gaat wel goed gevuld raken tegen september, met voldoende airplay.

Kevieri

Playlistbediener
17 feb 2016
32
8
Geen overrompeling, maar sportpaleis gaat wel goed gevuld raken tegen september, met voldoende airplay.
Nou, dat valt dan toch tegen.

Ik kreeg net onderstaande e-mail:

Jouw plaatsen voor het concert van Arcade Fire

Je kocht tickets via Ticketmaster voor het concert van Arcade Fire op maandag 12 september 2022 in Sportpaleis Antwerpen.

Voor de optimale invulling van de zaal, werd besloten om jouw zitplaatsen op het balkon te verplaatsen. Je ontvangt in de plaats zitplaatsen in de tribunes.

Jouw tickets worden je binnenkort op dit e-mailadres toegestuurd.

Tot binnenkort!

jimmywe

Geliefde act
21 feb 2014
1.523
471
Nou, dat valt dan toch tegen.

Ik kreeg net onderstaande e-mail:

Jouw plaatsen voor het concert van Arcade Fire

Je kocht tickets via Ticketmaster voor het concert van Arcade Fire op maandag 12 september 2022 in Sportpaleis Antwerpen.

Voor de optimale invulling van de zaal, werd besloten om jouw zitplaatsen op het balkon te verplaatsen. Je ontvangt in de plaats zitplaatsen in de tribunes.

Jouw tickets worden je binnenkort op dit e-mailadres toegestuurd.

Tot binnenkort!
Ja ik zag een update eerder deze week en sloeg tegen. Middenplein wel vol.

Onthouden naar volgend jaar toe als we spreken over mogelijke headlinerspot…

zero

Randprogramma
18 okt 2018
177
41
Er zijn wel geen tickets meer beschikbaar. Wil dat zeggen dat ze de zaal een maand op voorhand verkleind hebben en geen nieuwe tickets meer verkopen? Dat lijkt me een vrij snelle, extreme maatregel.

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
594
395
Ik heb een staticket voor de Ziggo Dome over tegen kostprijs, DM maar bij interesse. :)

Gebruikers die dit onderwerp bekijken