Amsterdam Dance Event 2023

lol

Nieuw lid
16 okt 2023
1
0
Ik ga naar Mystic garden maar ga op een id van een vriendin. Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Kun je bij deze plekken komen aanwaaien zonder ticket of is dat een kansloze missie?
Kopstootbar en Bordello Aperativo waarschijnlijk wel. Ik zie wel dat echt enorm veel events zijn uitverkocht dus ADE lijkt wel populairder dan ooit...
Hopelijk geen vervuilde drugs in omloop en blijft het allemaal gemoedelijk.

Nog steeds zoekende voor 1 ticket voor Ki/Ki overigens, vrijdagnacht in Bijlmerbajes.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Ik ga zelf zaterdag naar Into the Woods, maar lijkt er op dat het oktoberweer dat redelijk in het water gaat gooien. Wordt vast toch wel leuk :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ben aanwezig bij Boris Brechja. En daar laten we het bij helaas. Had nog wel zin om iets daarna mee te pakken gezien deze gig overdag is.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
172
146
Vandaag overdag naar Audio Obscura, hopelijk is het een beetje te doen met dit weer op die locatie.. Morgen misschien naar Radion (Further x Homeless Homies) of naar een Hospitality pop up event (locatie nog niet bekend), of gewoon niks. Of mocht iemand hier nog suggesties hebben voor iets goeds waar nog kaarten voor te krijgen zijn, hoor ik het ook graag.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Godverdomme wat was Ki/ki in de Bijlmerbajes dik. Secret B2B met onder andere Armin van Buuren en een dikke 90s trance set.

Show van het jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en davadude

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Marlon Hoffstadt heeft gisteren even into the woods op zijn kop gezet. Heb niet vaak publiek meegemaakt dat zo uit z'n dak ging op een groter dancefestival
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
182
327
Marlon Hoffstadt heeft gisteren even into the woods op zijn kop gezet. Heb niet vaak publiek meegemaakt dat zo uit z'n dak ging op een groter dancefestival
Het was goed hè! De hele tent ging los, laat wel zien hoe goed die man ook kan produceren. Bijna alleen maar eigen nummers gedraaid.

Zet ‘m maar als dance afsluiter op Lowlands, want de Bravo wordt te klein denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Het was goed hè! De hele tent ging los, laat wel zien hoe goed die man ook kan produceren. Bijna alleen maar eigen nummers gedraaid.

Zet ‘m maar als dance afsluiter op Lowlands, want de Bravo wordt te klein denk ik
Bravo kan nog wel, maar boeken mogen ze zeker
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Marlon is goed ja, maar als je die 1 keer hebt gezien dan ben je er ook wel klaar mee.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Godverdomme wat was Ki/ki in de Bijlmerbajes dik. Secret B2B met onder andere Armin van Buuren en een dikke 90s trance set.

Show van het jaar.
Ik had wel echt next level FOMO toen ik beelden van Armin daar zag, tering vet. In de Machine leek Milo van Buitjene (directeur Draaimolen) er al even op dat 'ie misschien wel een van de b2b's was. Heel leuk interview trouwens. Gaan heel erg goed in op hoe ze bij Draaimolen werken. Maak me wel zorgen hoe lang die nog bestaan als ze zo makkelijk met geld om gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken