Alleen naar Werchter

Koenb

Nieuw lid
2 jun 2022
4
0
Hallo,

Op donderdag en vrijdag ga ik alleen naar Werchter. Andere muziekliefhebbers die ook alleen zijn, mogen me gerust een seintje geven. Toch altijd leuker met wat gezelschap! ??
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
531
Hallo,

Op donderdag en vrijdag ga ik alleen naar Werchter. Andere muziekliefhebbers die ook alleen zijn, mogen me gerust een seintje geven. Toch altijd leuker met wat gezelschap! ??
Niet alleen maar ben altijd in om nieuwe mensen te ontmoeten!

Ze rockten nog lang en gelukkig.
 

Koenb

Nieuw lid
2 jun 2022
4
0
Niet alleen maar ben altijd in om nieuwe mensen te ontmoeten!

Ze rockten nog lang en gelukkig.
Hallo Raoul, bedankt voor je reactie. Als je me je telefoonnummer even doorgeeft in een privébericht, dan voeg ik je toe aan een WhatsApp-groepje met andere mensen die al hebben gereageerd.
 

ESvanBenthem

Nieuw lid
12 jun 2022
2
0
Te koop: 4 kaarten Rock Werchter 2022 | Combiticket(s) + The Hive

We zullen de kaarten veilig aanbieden via een persoonlijke TicketSwap advertentie. Zo weet je zeker dat de kaarten echt zijn en dat ze ook geleverd worden.

Het gaat om 4 kaarten voor het gehele festival + The Hive campingplek.

Prijs die we vragen is de normale prijs van €277,00 p/s.

Stuur me z.s.m. een e-mail bericht als je interesse hebt in één of meer tickets.

[email protected]


Liefs,
Eliza
 

kobusje76

Playlistbediener
20 mei 2017
12
2
hey ga ook alleen naar werchter.doe dat al jaren eigenlijk, maar om mensen te ontmoeten sta ik zeker voor open hoor al kan ik aan de andere hand ook nooit niks beloven,weet nooit wie of wat er speelt of wat de dag brengt.
 

Koenb

Nieuw lid
2 jun 2022
4
0
Hey Kobus, bedankt voor je reactie. Als je me je telefoonnummer even doorgeeft in een privébericht, dan voeg ik je toe aan een WhatsApp-groepje met andere mensen die al hebben gereageerd.
 

Koenb

Nieuw lid
2 jun 2022
4
0
Hallo Kobus, je privébericht is er niet doorgekomen, vrees ik. Nog altijd niets ontvangen. Probeer je anders nog eens?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken