Albums van 2024

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
538
934
Zalig album dit..👇
The flight of sleipnir

Bijlagen

• Screenshot_20241001_192200_Spotify.jpg
    Screenshot_20241001_192200_Spotify.jpg
    150,8 KB · Weergaven: 5

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
107
104
Weer wat trager, maar kom er ook ff bij, leuk topic!!
Niet alles terug gebladerd, maar voorlopig erg blij met nieuwe oceans of plumber, wachten op opeth en swallow the sun, en nu wolfheart aan t checken.. ik zag weather systems, dus die ook straks even, dank!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.923
4.078
Weer wat trager, maar kom er ook ff bij, leuk topic!!
Niet alles terug gebladerd, maar voorlopig erg blij met nieuwe oceans of plumber, wachten op opeth en swallow the sun, en nu wolfheart aan t checken.. ik zag weather systems, dus die ook straks even, dank!
Ik heb even heel erg moeten lachen met 'oceans of plumber'! Wat één lettertje niet doet :D

• Leuk

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
538
934
Erg gehyped album en ik moet zeggen zitten echt zalige passages in.
Blood Incantation.👇

Bijlagen

• Screenshot_20241004_024003_Chrome.jpg
    Screenshot_20241004_024003_Chrome.jpg
    447,8 KB · Weergaven: 7

PLSZ

Campingartiest
18 nov 2016
52
39
Vandaag ook de nieuwe plaat van Wind Rose.

Leuke plaat, zin in de show met Powerwolf en HammerFall komende zondag.

• Leuk

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.531
2.040
The Smile - Cutouts

Miljaar, wat een eerste indruk. Misschien wel zelfs beter dan toen ik de vorige 2 de eerste paar keer had geluisterd. Klinkt wel echt als een soort van sluitstuk (final chapter).
Met dank aan de lokale platenboer.
Zo maar eens gaan luisteren, ben heel benieuwd. In de Volkskrant kreeg ie maar drie sterren, daar was men beduidend minder enthousiast dan over de vorige twee albums.

Nu Monolake aanstaan, die kreeg vijf sterren in dezelfde krant. Dat album klinkt inderdaad weergaloos.

• Leuk

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.700
692
Tot nu toe helaas nog geen album wat echt indruk maakt (The Smile, Coldplay, Geordie Greep). Balance and Composure nu aan en bevalt me tot nu het beste, maar ook geen uitschieter.

• Leuk

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.006
4.975
Zo maar eens gaan luisteren, ben heel benieuwd. In de Volkskrant kreeg ie maar drie sterren, daar was men beduidend minder enthousiast dan over de vorige twee albums.
Album is wellicht iets minder toegankelijk, ietwat traag aan het begin, maar daar geniet ik juist enorm van. Daarna komen de bombastische songs nog beter tot hun recht.

Verder deze ochtend:
Geordie Greep - The New Sound
Eerste nummer meteen raak. Die bossa nova invloeden daarna zijn niet aan mij besteed. Next.

Blood Incantation - Absolute Elsewhere
Zo, die valt niet tegen. Heerlijk afwisselend met bizar veel verschillende stijlen, maar toch typisch Blood Incantation.

• On fire

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Cutouts, weergaloos album.

Bodies Laughing ook gewoon van het beste wat de mannen onder deze naam uitbrachten. Die kon zo op In Rainbows. No Words, Eyes and Mouth, Instant Psalm. Echt een bom van een plaat vind ik, en eentje bij mij na een eerste luisterbeurt al harder binnenkomt dan Wall Of Eyes.

• On fire
Waarderingen: Mark's Kal

swissepfan

Support act
7 dec 2022
927
815
Balance and Composure - with you in spirit
Best leuke random ontdekking op Spotify. Doet mij denken aan de jaren 00-rock. Tiener ik zou nu al gigantische fan geweest zijn. Maar luistert in ieder geval goed weg.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken