Albums van 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.221
3.766
HEALTH - Rat Wars

De reden waarom ik anno 2023 nog steeds helemaal losga op industrial.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.221
3.766
Ik kende het niet, maar als je meer tips hebt in dit genre, keep me posted.
Perturbator, Cold Cave, Author & Punisher, The Body, maar HEALTH is een genre op zich. Toen ik ze op Primavera in 2015 voor het eerst hoorde en zag, dacht ik dat het de liefdesbaby was van NIN, Depeche Mode en Ministry. Meteen fan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: elo

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
Perturbator, Cold Cave, Author & Punisher, The Body, maar HEALTH is een genre op zich. Toen ik ze op Primavera in 2015 voor het eerst hoorde en zag, dacht ik dat het de liefdesbaby was van NIN, Depeche Mode en Ministry. Meteen fan.
Wellicht Roadburn dag meepikken van ze, of zullen ze nog dat toevoegen? Vast wel toch
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759
Wellicht Roadburn dag meepikken van ze, of zullen ze nog dat toevoegen? Vast wel toch
HEALTH? Denk het in Nederland niet. Staan over twee dagen in Patronaat en komen dan in april alweer. Een keertje Nederland overslaan met een clubshow lijkt me dan wel logisch.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
HEALTH? Denk het in Nederland niet. Staan over twee dagen in Patronaat en komen dan in april alweer. Een keertje Nederland overslaan met een clubshow lijkt me dan wel logisch.
Hoop met name op een show in Keulen
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
Kanye West en Ty Dolla Sign brengen blijkbaar deze week een album uit.... hoe kan ik dat ik hier nergens anders over gelezen heb?

 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Kanye West en Ty Dolla Sign brengen blijkbaar deze week een album uit.... hoe kan ik dat ik hier nergens anders over gelezen heb?

Is gister bekend gemaakt dat het deze week komt, en nogsteeds niet zeker aangezien al 4x eerder werd gezegd dat het die week zou komen…
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
@Brian dit jaar geen lijstjes?
U vraagt, wij draaien:

 
  • On fire
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken