Spotify Wrapped

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
65
66
En de 140.000 aantikken en AHF zo hoog. Dan ben je een hele grote. Wel apart, want die had je ook pas de laatste maanden ontdekt.

Is kamer psych niet gewoon een toegankelijker vorm van psychedelica?

Ik luister m.n. veel album- en nummerradio tijdens het werk en als ik in huis bezig ben. Als ik op die manier, of via tips hier op het forum (mijn dank is oprecht groot), artiesten leer kennen die echt goed zijn, een bepaald gevoel aanspreken, ga ik die vaker luisteren. Dat heb ik dus met AHF gedaan. Die heeft echt tijden op repeat gestaan dus dat die in mijn top 5 staat snap ik wel. Bob Vylan verbaast me dan meer. Volgens mij zijn er die ik veel vaker heb geluisterd (een Wunderhorse, een Ethel Cain, een Crows).

Ik gok trouwens dat onder Kamer Psych bijvoorbeeld een Hidden Orchestra wordt geplaatst. Heerlijke werkmuziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Leuk ook die lijstjes ook van Spotify. Ze houden wel alles bij.....
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
743
1.251
Het is weer zover, we gaan weer richting einde jaar met allerlei tradities! Sinterklaas, Kerst en natuurlijk niet te vergeteten... Spotify Wrapped!!

Spotify Wrapped is er weer dus het is weer eens tijd om dit topic weer af te stoffen. Lijstjes voor 2023 mogen hier gedeeld worden! De mijne volgt zeer binnenkort!
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
740
1.508
2023:
IMG_8703.JPG
Ik wou dit topic net weer wakker maken.

Kleine stijging in geluisterde minuten ten opzichte van vorig jaar!

Vier van de topnummers zijn van The Bug Club, omdat ik, zonder dat ik het doorhad, dat album ongeveer twee tot drie uur op repeat had staan. En dat tikt snel aan met een album van 20 minuten. Helaas kan je dat niet terugdraaien.

Verder is mijn favoriete genre uiteraard Crank wave.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en nitotheno

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.790
1.700
Screenshot_2023-11-29-16-17-47-13_1c337646f29875672b5a61192b9010f9~2.jpg
Vooral die meest beluisterde nummers zijn een beetje genant, maar als ik op Last.fm kijk heb ik 3x zoveel the National geluisterd dan Ben Howard, dus datn valt het ook weer te snappen
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Gelijk weer zin om ultiem feestnummer So Bereuen te luisteren. En welk festival boekt EQ Why en MC Pipokinha voor mij?

 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
463
802
1701272543563.png

Vrij eentonige lijst met topnummers dit jaar. Komt vooral, omdat ik het eerste nieuwe album van The National helemaal plat heb gedraaid.
Ik zie ook dat de guilty pleasure van mijn vriendin en mij (Stef Bos) veel impact heeft op de lijst en het feit dat ik heel veel film muziek luister tijdens het lezen van boeken of tijdschriften (Howard Shore).
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Vond persoonlijk de passage van je top 5 vrij irritant. 'Hier heb je 0.8 seconden van die 5 liedjes die je geweldig vond'. Ging me allemaal iets te snel.

Misschien word ik oud.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken