Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En ook eind september nog een datum in Mexico. Verkoop van de tour zou starten op 7 december. Al zal er hiervoor ook wel een vvk zijn vermoed ik....
Maar hij zal vandaag een groot gedeelte voor 2023 bekend maken...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.418
Geen idee of dit al werd gemeld: CIX 2nd World Tour <Save Me, Kill Me> , 18 januari in 013, Tilburg. Verkoop op 8 december, 10u.
Coldborn + Ibex Angel Order + Witchfukker - Vrijdag 17 maart in Stroomhuis, Eindhoven. Verkoop op vrijdag 9 december, 11u.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En… een andere locatie?
Welke locatie blijft er nog over als het geen Sportpaleis zou zijn?
Aangezien er ook datums voor Mexico bij zitten verwacht ik dat alles gedropt wordt aan het einde van de middag. Dan zijn ze daar ook wakker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Welke locatie blijft er nog over als het geen Sportpaleis zou zijn?
Aangezien er ook datums voor Mexico bij zitten verwacht ik dat alles gedropt wordt aan het einde van de middag. Dan zijn ze daar ook wakker.
Geen idee, ik roep maar wat haha. Vind dat die data toch verdacht rond die lege Werchtervrijdag zweven maar verwacht op die dag eigenlijk wat anders, aangezien The Weeknd het echt aanpakt als een stadiontour.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Nog niet gezien, maar volgens site is starttijd 20.30, al kan dat nog wel veranderen natuurlijk.
Dat veranderen van de tijd is inderdaad vervelend. Laatst bij Kiwi Jr. in Merleyn ook de dag van tevoren van 20:30 naar 22:00 verplaatst. Niet handig voor doordeweeks.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nog niet gezien, maar volgens site is starttijd 20.30, al kan dat nog wel veranderen natuurlijk.
Volgens mij mogen optredens in Merleyn niet eerder dan 22 uur starten, vanwege omwonenden.

Ga heel regelmatig naar Merleyn, maar doorgaans starten ze nooit voor 22 uur.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Volgens mij mogen optredens in Merleyn niet eerder dan 22 uur starten, vanwege omwonenden.

Ga heel regelmatig naar Merleyn, maar doorgaans starten ze nooit voor 22 uur.
Komt door het naastgelegen restaurant inderdaad. Anders hebben de gasten van het restaurant er last van tijdens het eten. Ze zijn gelukkig bezig met een nieuwe locatie, dichter bij het station en met minder buren, maar dat zal nog even duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken