Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ben nu wachtende op The Smile, front row. Eindelijk een beetje verbinding met internet. Ik sta alleen dus prima tijds verdrijf om wat te typen.

Het terrein is heel erg druk, maar geweldig mooi opgezet. In de nacht staat de programmering ook verkeerd om. Teddy moet in Fuzzy en andersom. Niet te doen in de fuzzy terwijl de teddy nog niet eens voor een derde gevuld was. Ook begreep ik dat de camping overvol was. Wij zitten met een groep van 25 man gelukkig wel bij elkaar maar overal is geklaag dat men niet bij elkaar staat terwijl er wel wordt gezegd dat er vrijdag genoeg ruimte is.

Oké genoeg gezeik. De optredens die ik heb gezien zijn echt stuk voor stuk goed, met uitzondering van S10. Wat een ‘oeeehs’ en ‘aaaaahs’ elk nummer. Loyle Carner en l’imperatrice waren echt heel sterk. Loyle zelfs tot in emotie geroerd.

Vanmiddag Spinvis en Polo & Pan gezien. Spinvis altijd goed, polo & pan heerlijk in het zonnetje met een halve liter gintonic in de handen. Perfect. Stuk beter dan Disclosure.

Rex is trouwens echt een top tent, maar heel erg populair dus rijen ervoor.

Oké nu begint The Smile , cheers
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Dat Fuzzy overvol was (en Teddy halfleeg), dat was in 2019 ook al, had gehoopt dat Rex en Bizarre dat zouden oplossen, maar dan moet je geen 10.000 mensen extra binnenlaten.

Was gisteren met een onderbreking voor Squid van 2130 tot 0430 in Rex en het was nooit helemaal vol, de rij kwam doordat de ingang niet zo breed is en mensen allemaal tegelijk naar binnen willen (als iets elders eindigt of daar begint). Maar kan me ook voorstellen dat het bij David Vunk wel helemaal vol was.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ze wilden niet zeggen wat de reden is, dus het zal wel Covid zijn.

Vond het wel een heel gave show!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Yannick bovenaan wit shirt, visdave links Gorillaz shirt, ik centraal geel shirt + roze trui op het hoofd. Voor de rest niemand gesproken waarvan we wisten dat ze op het forum zitten hier.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Geweldig de dag begonnen bij Arooj Aftab.

Bij de afkondiging werd gezegd dat er vandaag "secret sets" van Erykah Badu en Jungle by Night zouden zijn en dat het ook in het programmaboekje zou staan. Ik zie wel het logo (bij wijze van vraagteken) om 21:45 bij The Bizarre in het programma staan, maar had eigenlijk verwacht dat dat Sim Fane x S10 zouden zijn. Die worden op de site in het programma genoemd met daarbij vermeld dat het in The Bizarre plaatsvindt.

Gezien de drukte ga ik Goldband overslaan, anders kom ik bij Girl In Red waarschijnlijk de tent niet meer in, toch jammer, want met dit publiek kan dat alleen maar heel hard gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: phonehome en gretz

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Iemand enig idee waar de secret set van Erykah Badu straks is? Ik verwacht dat dat de surprise is bij the bizarre
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Toevallig iemand hier die na afloop van TWOD richting Deventer rijdt en nog een plekje over heeft in de auto? Ik heb niet veel spullen (want thuis geslapen dit weekend), maar ik moet er vanavond mijn leenauto ophalen.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Sterkte morgen met wegrijden. Ik zie nu al dat het megachaos gaat worden op sommige parkings doordat ze de autos verkeerd om hebben gepositioneerd tov uitgang.
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Tel daarbij op dat veel Rammstein bezoekers morgen al vroeger richting Nijmegen gaan. En een groep rijke terroristen wil morgen weer de boel ontregelen met hun tractoren en ander duur materiaal.
 

vinyl

Playlistbediener
5 feb 2020
10
3
Sterkte morgen met wegrijden. Ik zie nu al dat het megachaos gaat worden op sommige parkings doordat ze de autos verkeerd om hebben gepositioneerd tov uitgang.

Dat viel ons ook al op. Wij werden nu door de verkeersleiding ook door Winssen gestuurd in plaats van direct richting de A73. Vonden we ook niet echt logisch.

Wij hadden overigens vanmorgen alles al ingepakt en zijn halverwege The War on Drugs maar vertrokken. Vooral geen zin in de chaos van de terreur boeren.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Juist door figuren als jullie zijn de acties meer dan nodig helaas. Hup boeren!
Ik zei ook 'die' boeren. Omdat het zeker niet ze allemaal betreft. Maar de toon die Hausmagger aanslaat, dat hoeft niet nee. Maar, de acties goedpraten? Hou dan gewoon zelf ook je mond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken