Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ja dit is echt perfect. Niet té warm, en in de nacht lekker afkoelen. Vooral zaterdag gaat echt genieten worden!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Inderdaad nagenoeg perfect festivalweer. Als die ene voorspelde plensbui die vooralsnog gelijktijdig met mij lijkt te arriveren achterwege blijft, is het echt perfect.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Inderdaad nagenoeg perfect festivalweer. Als die ene voorspelde plensbui die vooralsnog gelijktijdig met mij lijkt te arriveren achterwege blijft, is het echt perfect.
Inderdaad, ik ga de donderdag ook al. Zorg er voor dat (party)tent voor 17.00 staat ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lisa010

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dat gaat me niet lukken, maar zoals het er nu uitziet komt de plensbui om 19u, dus misschien mikken op 20:30 aanwezig ;-).
 

EindelijkWeer

Nieuw lid
29 jun 2022
1
0
Zoveel zin in!! Wat zijn jullie ervaringen (met vorige edities) qua meenemen van eten op het terrein? Nemen ze bijvoorbeeld ook een enkele sultana/bifiworstjes/zakje snoep direct in beslag? We gaan natuurlijk ons gehele budget aan muntjes uitgeven maar soms een kleine snack tussendoor is wel zo fijn.. :)
 

SkintyFia

Nieuw lid
27 jun 2022
2
0
We don't know what tomorrow brings... nou wel dus, thuisisolatie, gisteren in de loop van de dag de eerste klachten en 's avonds... jawel... positief getest! In al die tijd altijd de dans ontsprongen, maar nu is het dan raak... Lekkere timing hoor
 
  • Wow
Waarderingen: phonehome en MarkD

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
We don't know what tomorrow brings... nou wel dus, thuisisolatie, gisteren in de loop van de dag de eerste klachten en 's avonds... jawel... positief getest! In al die tijd altijd de dans ontsprongen, maar nu is het dan raak... Lekkere timing hoor
Zo dat is balen zeg.....klote timing
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
We don't know what tomorrow brings... nou wel dus, thuisisolatie, gisteren in de loop van de dag de eerste klachten en 's avonds... jawel... positief getest! In al die tijd altijd de dans ontsprongen, maar nu is het dan raak... Lekkere timing hoor
Super zuur :(
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Zoveel zin in!! Wat zijn jullie ervaringen (met vorige edities) qua meenemen van eten op het terrein? Nemen ze bijvoorbeeld ook een enkele sultana/bifiworstjes/zakje snoep direct in beslag? We gaan natuurlijk ons gehele budget aan muntjes uitgeven maar soms een kleine snack tussendoor is wel zo fijn.. :)
Sultana's etc kun je prima in je broekstoppen (of elders naar jouw wens...) . Enige waar je op moet letten is dat als je een flesje water wilt meenemen je de dop even moet wegstoppen!
 
  • Leuk
Waarderingen: EindelijkWeer

jelson

Nieuw lid
29 jun 2022
1
0
Ik heb een vraag. Kunnen we op het terrein een partytent en wellicht een klapstoeltje kopen? iemand die hier ervaring mee heeft?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik ben echt benieuwd. Eerste keer voor mij. Ik laat de festival vibe maar over me heen komen zoals altijd. Als ze me missen savonds, sta ik in de Swamp.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
FESTILEAKS MEET-UP OP DOWN THE RABBIT HOLE!

Wanneer: zaterdag 2 juli
Tijd: 15:00 uur
Waar: Fuze Tea Island

Super veel zin om jullie allemaal eindelijk weer te zien op een festival. Kom je ook langs? Wij zorgen voor een drankje! Natuurlijk maken we ook weer zo'n legendarische groepsfoto, dus trek wat leuks aan ;)

Alle info:

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
FESTILEAKS MEET-UP OP DOWN THE RABBIT HOLE!

Wanneer: zaterdag 2 juli
Tijd: 15:00 uur
Waar: Fuze Tea Island

Super veel zin om jullie allemaal eindelijk weer te zien op een festival. Kom je ook langs? Wij zorgen voor een drankje! Natuurlijk maken we ook weer zo'n legendarische groepsfoto, dus trek wat leuks aan ;)

Alle info:

Cool! Ik laat het een beetje afhangen van Easy life en mn eigen life, ik laat het wel weten op zaterdag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik heb vermoedelijk het hele weekend deze bucket op m’n kop, vrij herkenbaar.F5B4721A-53AB-4136-B35A-E729A7569CBC.jpeg

Vandaag lekker voor de regen de tent en partytent opzetten, en vol gas bbq’en!
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Mooi moment voor de meet-up, weinig op het schema dan! En iedereen is al halverwege het festival ;-)
Wie weet ga ik hem deze keer halen ;-)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken