Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

SkintyFia

Nieuw lid
27 jun 2022
2
0
Dag Rabbits, ik hoorde afgelopen weekend pas dat donderdag het terrein al open gaat. (ik was uitgegaan van vrijdag, voor mij de eerste keer DTRH)

Hoe druk is het al op donderdag op de camping?

Ik moet zelf nog werken aangezien ik vrijdag en maandag heb vrij gevraagd van werk (net zoals ik bij BKS heb gedaan), maar het gezelschap waarmee ik ga twijfelt om donderdag overdag al te gaan om een mooi plekje op de camping te bemachtigen. Hoe verliep dit qua drukte de voorgaande edities?
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Hi allemaal, ik heb een vraagje over donderdag. De camping gaat om 12:00 open, nu heb ik zelf ervaring met BKS Lowlands. Bij BKS konden we omdat we op tijd waren (half uur voor de opening op parkeerterrein) meteen doorlopen omdat er niemand in de rij stond. Bij LL waren we er meestal wel een uur van te voren, maar dan stond je nog steeds in een gigantische file. Hoe is dit bij DTRH? Als je zorgt dat je om 11:30 op het parkeerterrein bent, is het dan al ongelooflijk druk of valt het mee? Dank alvast!
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
Wel verbaasd over de hoeveelheid kaarten die nu op Ticketswap staan. Iemand enig idee waarom?
Is week voor een festival bijna altijd. Je koopt halfjaar(?) vantevoren een kaartje en als je niet kan probeer je te verkopen, maar de meeste mensen die willen hebben al een kaartje of kunnen niet meer dus hebben geen kaartje nodig. Dat resulteert in veel aanbod en weinig vraag. Dit is bij de meeste festivals ook het beste moment om een kaartje te kopen, mocht je tegen de onzekerheid kunnen van geen kaartje hebben tot 3 dagen voor het festival begint.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Dag Rabbits, ik hoorde afgelopen weekend pas dat donderdag het terrein al open gaat. (ik was uitgegaan van vrijdag, voor mij de eerste keer DTRH)

Hoe druk is het al op donderdag op de camping?

Ik moet zelf nog werken aangezien ik vrijdag en maandag heb vrij gevraagd van werk (net zoals ik bij BKS heb gedaan), maar het gezelschap waarmee ik ga twijfelt om donderdag overdag al te gaan om een mooi plekje op de camping te bemachtigen. Hoe verliep dit qua drukte de voorgaande edities?
Op donderdagmiddag is er wel een rij(tje). Dit komt doordat veel mensen graag direct aan het meer willen kamperen.

Wil je dit niet persé is er ruim voldoende plek, ook nog op vrijdag. Mijn ervaring met BKS en DRTH is dat het op DTRH veel makkelijker is om nog een plekje te vinden (ook op vrijdagmiddag nog wel). Hiernaast zijn in mijn herinnering de afstanden op DTRH veel kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Op donderdagmiddag is er wel een rij(tje). Dit komt doordat veel mensen graag direct aan het meer willen kamperen.

Wil je dit niet persé is er ruim voldoende plek, ook nog op vrijdag. Mijn ervaring met BKS en DRTH is dat het op DTRH veel makkelijker is om nog een plekje te vinden (ook op vrijdagmiddag nog wel). Hiernaast zijn in mijn herinnering de afstanden op DTRH veel kleiner.
Praktische INFO van DTRH:
CAMPINGLIFE

Je kunt van donderdag 12:00 uur tot maandag 14:00 uur op de campings terecht en je mag zelf een plekje uitzoeken. Op de campings staan grote torens met daarop een nummer: handig als herkenningspunt! Er is voldoende plek voor iedereen, ook als je pas op vrijdag arriveert. Op donderdag staan vanaf 12:00 uur een paar BBQ's op het strand waar je gebruik van kunt maken. Vlees- en vegapakketten zijn bij de DTRH supermarkt verkrijgbaar (op = op), maar uiteraard mag je ook je eigen eten meenemen als je snel wat op de camping wilt eten.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Praktische INFO van DTRH:
CAMPINGLIFE

Je kunt van donderdag 12:00 uur tot maandag 14:00 uur op de campings terecht en je mag zelf een plekje uitzoeken. Op de campings staan grote torens met daarop een nummer: handig als herkenningspunt! Er is voldoende plek voor iedereen, ook als je pas op vrijdag arriveert. Op donderdag staan vanaf 12:00 uur een paar BBQ's op het strand waar je gebruik van kunt maken. Vlees- en vegapakketten zijn bij de DTRH supermarkt verkrijgbaar (op = op), maar uiteraard mag je ook je eigen eten meenemen als je snel wat op de camping wilt eten.
Moet het eerste festival nog ontdekken die adviseren om op tijd te komen omdat voor laatkomers geen plek is.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoe is Clairo live eigenlijk? Ben een beetje bang dat het wat saai zou kunnen zijn, zoals Cassandra Jenkins op BKS.
Nice, maar zoals wel vaker bij intieme, indie acts kan een lullend publiek haar muziek vrij snel verstoren. Kijk er wel naar uit. Ze heeft wel enkele up tempo bangers tbh.
 

Joericic

Nieuw lid
28 jun 2022
1
1
Voor mij is het de eerste keer DTRH, ik las dat je een supermarkt op de camping hebt? Kun je hier bijvoorbeeld ook blikken bier etc halen voor beetje gangbare prijs of hoe werkt dit? Want zag dat je bepaalt aantal Liter mag meenemen van buitenaf het terrein eenmalig
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlander

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vorige editie zat er bij je ticket ook nog een gratis (?) / (verlaagde prijs voor een) treinticket bij, iemand enig idee waar ik die kan vinden? Of is dat dit jaar niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken