Alcatraz Open Air 2022

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Wij zijn ook gearriveerd.
Aan de zweet kunnen we inderdaad best proberen gewoon te geraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik vertrek zo dadelijk richting Mechelen, waar we hebben afgesproken met een deel. Hopelijk valt het verkeer mee en is het toch al iets aangenamer om straks onze tent op te zetten (tegen 19u ofzo). We hebben een friends area dus dat is wel een luxe om niet erg vroeg / allemaal samen te moeten komen.

Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
allemaal veel plezier de komende dagen! ben jaloers
ik zal de livestream in de gaten houden. hoop vooral dat de headline show van Arch Enemy gestreamed voor, ben ik erg benieuwd naar.
Ook benieuwd wat mensen van het optreden van electric callboy zullen vinden.
ik denk dat je nog nooit zoveel kleur gaat gezien hebben in het publiek op alcatraz als die dag. Moest het niet zo warm geweest zijn had ik mijn retro trainingspak meegenomen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Wij zitten! De tent staat en het bier is nog drinkbaar. Het leven is goed. De buren blijken halve bekende van Baroeg te zijn bij toeval. Gezellig. Allen: veel plezier!
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo, duck en Joe

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Al iets te doen vandaag of is het gewoon pinten jakken?
Een heuse pre party met diverse coverbands van oa Ac/dc en Ratm. Dus gaan zo nog wel ff naar het terrein. 2500 gratis tickets voor se inwoners van Kortrijk, wel een leuk gebaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Eerste verbetering is ook zichtbaar. Swamp is nu eeen stevige harde tent in het groen ipv met slappe doeken. Zin om het terrein te verkennen!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mocht nog iemand van jullie op zoek zijn naar een nieuwe baan:
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: TNFke en Joe

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Zie net dat Monolord gecanceld heeft ivm ziekte. Cowboys and Aliens komt ze vervangen. Was toch van plan om Unearth te zien dus geen genis
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Gisteren wat filmpjes zien passeren van vrienden over AC/DC UK en dat klonk toch echt wel meer dan prima! Zal wel een leuke pre-party geweest zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Iemand enig idee wat er met Cattle Decapitation is gebeurd? Liep vol goede moed naar binnen maar er was niks..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Iemand vertelde me dat Cattle Decapitation geannuleerd had. De reden wist ie niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan de livestream niet vinden
als ik op de website van alcatraz bovenaan klik ga ik naar de website van Arte voor de livestream maar ik zie daar niets van een livestream staan. is die er nog niet of doe ik iets verkeerd?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan de livestream niet vinden
als ik op de website van alcatraz bovenaan klik ga ik naar de website van Arte voor de livestream maar ik zie daar niets van een livestream staan. is die er nog niet of doe ik iets verkeerd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken