Alcatraz Open Air 2022

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Loudness zou volgens de geruchten niet spelen op Alcatraz. Hopelijk vallen er niet teveel meer af.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Mss en evt ben ik uwe man (business context) wel. Als dat twee gescheiden bedden zijn en het is oke voor u om met mij samen te slapen (let wel, ik ben een man. Don't worry ik ben hetero)dan mag u mij de prijs laten weten.
Merci voor het aanbod! Is heel fijn :)
Maar ik ben voorlopig eerst aan het proberen om toch een kameraad te overtuigen om mee te komen, fingers crossed dat het lukt...
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Bedankt voor de steunende woorden @TNFke , @nikita , @Angela Merkel ! Het betekent zeker veel voor me.

Mijn plek op de camping kan ik helaas niet zelf kiezen, vermits ik zo'n medium Delta tent voor ons geboekt had. Voor mij is het de keuze om oftewel alles trachten te verkopen met verlies én dan een weekend alleen thuis te zitten, oftewel toch zelf te gaan en er het beste van te maken. Dat laatste zal met veel momenten ook moeilijk zijn, maar ik hoop dat er fantastisch mooie momenten zullen zijn om het de keuze waard te maken.

Helaas, geen kennissen die ook gaan! Maar daarom langs de ene kant ook best spannend. Ik ben zelf een introvert, maar wie weet kan ik toch vrienden maken of een gezellige tijd beleven.

Alleszins heel erg bedankt allen voor de steun en de fijne woorden.

En om dan ook over de hardcups te praten: op Knotfest hadden ze die ook & hoewel ik het initiatief begrijp, vond ik het ook onhandig. Zeker vermits de bediening daar niet altijd even georganiseerd en soepel verliep, waardoor het (zeker naar het einde van de dag toe) soms de moeite niet waard was om de beker terug te brengen. Daar hadden ze anderzijds ook wel 3 verschillende soorten bekers die je enkel op specifieke locaties kon binnenbrengen, extra onhandig, dus. Maar ben wel benieuwd hoe ze dit regelen. Het halen van drank gaat naar mijn mening wel erg vlot op onze Belgische festivals dus hopelijk kunnen ze dit ook mooi regelen.
Veel sterkte!
Mocht je behoefte hebben om te kletsen of een biertje te drinken, stuur gerust een bericht. Wie weet zijn we buren, wij staan ook op Eagles Plaza :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
De week van Alcatraz is aangebroken🥳🥳 Nog weinig nieuws over cancels al verwacht ik die wel. Loudness werd genoemd. Als er afvallers zijn verwacht ik vandaag eigenlijk wel een berichtje.

Maar man wat een tempraturen gaan we tegemoet. Ik dacht dat die ene dag op Graspop warm was, maar nu krijgen we dat 4 dagen lang. Zondag staat nu op 35 graden. Dat is me echt wat te warm maar we moeten het er maar mee doen. Nu zijn die shows om 10.45 uur nog niet zo gek eigenlijk, dan is het nog lekker koel! En gelukkig staan de meeste bands die ik wil zien toch in de tenten overdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
De week van Alcatraz is aangebroken🥳🥳 Nog weinig nieuws over cancels al verwacht ik die wel. Loudness werd genoemd. Als er afvallers zijn verwacht ik vandaag eigenlijk wel een berichtje.

Maar man wat een tempraturen gaan we tegemoet. Ik dacht dat die ene dag op Graspop warm was, maar nu krijgen we dat 4 dagen lang. Zondag staat nu op 35 graden. Dat is me echt wat te warm maar we moeten het er maar mee doen. Nu zijn die shows om 10.45 uur nog niet zo gek eigenlijk, dan is het nog lekker koel! En gelukkig staan de meeste bands die ik wil zien toch in de tenten overdag.
Ben het hier ook juist aan't bekijken....na die hitte op graspop had ik gehoopt ook wat koeler weer...maar dit zit er duidelijk niet in. Shows om 10.45 ok maar zo koel zal de tent ook niet aanvoelen denk ik na heel de week bijna + 28°. PS: Ticket voor Wacken is ook binnen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ben het hier ook juist aan't bekijken....na die hitte op graspop had ik gehoopt ook wat koeler weer...maar dit zit er duidelijk niet in. Shows om 10.45 ok maar zo koel zal de tent ook niet aanvoelen denk ik na heel de week bijna + 28°. PS: Ticket voor Wacken is ook binnen....
Nee lekker fris zal het daar zeker niet zijn. Maar ik vind het altijd al de helft schelen wanneer je niet de zon op je kop hebt staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
zie ik nu net dat behemoth en watain op hetzelfde moment spelen? denk dat er hier toch ook een aantal mensen serieus gipekeerd door zullen zijn
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
zie ik nu net dat behemoth en watain op hetzelfde moment spelen? denk dat er hier toch ook een aantal mensen serieus gipekeerd door zullen zijn
Blijft de meest bizarre clash van het weekend. Ongelofelijk dat precies deze bands samen vallen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
De voorpret neemt toe dus een mooi moment om het hele loopschema eens uit te schrijven. Het zijn veel te veel bands om allemaal te zien dus vallen er nog een paar af door eet/slaap pauzes maar dit is de ambitie. En met die hitte zal ik nog weleens een mainstage act overdag inruilen voor iets in de tent. Dikgedrukt mijn absolute must sees.

Vrijdag (veel beter dan deze dag wordt het voor mij niet hoor)
  • Urne (Helldorado)
  • Parasite Inc (Swamp)
  • Hangman's Chair (Helldorado)
  • Bark
  • Rivers of Nihil (Helldorado)
  • Lorna Shore (Swamp)
  • Uli Jon Roth (Main)
  • Suicidal Angels (Swamp)
  • Unearth (main)
  • Cattle Decapitation (Swamp)
  • Vola (Helldorado)
  • Insomnium (Swamp)
  • Stratovarius/eten/slapen (Main)
  • Dark Funeral (Swamp)
  • The Darkness (main)
  • King Buffalo (Morgue)
  • Venom Inc/Voivod (ben ik nog niet helemaal over uit)
  • Mgla (Swamp)
  • Solstafir (Helldorado)
Zaterdag
  • Vended (main)
  • Von Detta (Morgue)
  • Dress the Dead (main)
  • Fractured Insanity (Morgue)
  • Butcher Babies (main)
  • Heathen (Swamp)
  • Harakiri for the Sky (Helldorado)
  • Hipotraktor (Morgue)
  • Krisiun (Helldorado)
  • Eyehategod (Swamp)
  • Life of Agony (main)
  • Marche Funebre (morgue)
  • Der Weg Einer Freiheit (Helldorado)
  • Death Angel (Swamp)
  • As I Lay Dying (main)
  • Carcass (swamp)
  • Testament (main)
  • Wolvennest (morgue)
  • Behemoth (main)
Zondag
  • The Raven Age (main)
  • Thanatos (Swamp, afscheidsshows van Rotterdamse deathmetal trots)
  • Bloodywood (main)
  • 1914 (Swamp)
  • Loudness/eten (main)
  • Panzerfaust (Swamp)
  • Diamond Head (main)
  • Misery Index (Swamp)
  • Lacuna Coil (main)
  • Benediction (Swamp)
  • Gotthard/slapen (main)
  • Suffocation (Swamp)
  • Electric Callboy (main)
  • Bear (Morgue)
  • Tesseract (main)
  • Abbath (Swamp)
  • Korplikaani (main)
  • Cannibal Corpse (swamp)
  • Arch Enemy (main)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
De voorpret neemt toe dus een mooi moment om het hele loopschema eens uit te schrijven. Het zijn veel te veel bands om allemaal te zien dus vallen er nog een paar af door eet/slaap pauzes maar dit is de ambitie. En met die hitte zal ik nog weleens een mainstage act overdag inruilen voor iets in de tent. Dikgedrukt mijn absolute must sees.

Vrijdag (veel beter dan deze dag wordt het voor mij niet hoor)
  • Urne (Helldorado)
  • Parasite Inc (Swamp)
  • Hangman's Chair (Helldorado)
  • Bark
  • Rivers of Nihil (Helldorado)
  • Lorna Shore (Swamp)
  • Uli Jon Roth (Main)
  • Suicidal Angels (Swamp)
  • Unearth (main)
  • Cattle Decapitation (Swamp)
  • Vola (Helldorado)
  • Insomnium (Swamp)
  • Stratovarius/eten/slapen (Main)
  • Dark Funeral (Swamp)
  • The Darkness (main)
  • King Buffalo (Morgue)
  • Venom Inc/Voivod (ben ik nog niet helemaal over uit)
  • Mgla (Swamp)
  • Solstafir (Helldorado)
Zaterdag
  • Vended (main)
  • Von Detta (Morgue)
  • Dress the Dead (main)
  • Fractured Insanity (Morgue)
  • Butcher Babies (main)
  • Heathen (Swamp)
  • Harakiri for the Sky (Helldorado)
  • Hipotraktor (Morgue)
  • Krisiun (Helldorado)
  • Eyehategod (Swamp)
  • Life of Agony (main)
  • Marche Funebre (morgue)
  • Der Weg Einer Freiheit (Helldorado)
  • Death Angel (Swamp)
  • As I Lay Dying (main)
  • Carcass (swamp)
  • Testament (main)
  • Wolvennest (morgue)
  • Behemoth (main)
Zondag
  • The Raven Age (main)
  • Thanatos (Swamp, afscheidsshows van Rotterdamse deathmetal trots)
  • Bloodywood (main)
  • 1914 (Swamp)
  • Loudness/eten (main)
  • Panzerfaust (Swamp)
  • Diamond Head (main)
  • Misery Index (Swamp)
  • Lacuna Coil (main)
  • Benediction (Swamp)
  • Gotthard/slapen (main)
  • Suffocation (Swamp)
  • Electric Callboy (main)
  • Bear (Morgue)
  • Tesseract (main)
  • Abbath (Swamp)
  • Korplikaani (main)
  • Cannibal Corpse (swamp)
  • Arch Enemy (main)
Het ziet ernaar uit dat we elkaar regelmatig tegen het lijf gaan lopen.

Butcher Babies ipv Uada blijft pijn aan de ogen doen :p
 
  • Haha
Waarderingen: nikita en Joslittel

Ollie

Nieuw lid
17 jan 2022
3
5
Op de site van Loudness staat dat Alcatraz is gecancelled...
Van Alcatraz geen berichtgeving daarover.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Het komt erg dichtbij nu.
De temperaturen liepen de afgelopen dagen net als bij graspop precies elke dag verder op. Wat begon als een mooie 23-27 graden, zit ondertussen aan 'prison in hell'.
Maar kom, we hebben graspop overleefd, hopelijk zetten ze de tenten hier vooraan ook goed open zodat er toch wat zuurstof zit en dan zijn die sauna'tjes absoluut te verkiezen boven uren in de fel brandende zon. Helldorado is daarin ook een mooie aanwinst waar ik zeker op zaterdag veel te vinden zal zijn.

Hier ook mijn lijstje. Hier en daar nog wel redelijke gaten tussen, dus daar zal de energie en goesting de bepalende factor zijn.

Vrijdag
Parasite Inc.
Warkings
Rivers of Nihil
Uli Jon Roth
Vola
Insomnium
Stratovarius
My sleeping Karma
King Buffalo
Mgla
Solstafir

Zaterdag
Vended

Uada
Harakiri for the sky
Hippotraktor
(Mechelen support part I)
Evil Invaders
Life of Agony
Marche Funebre (Mechelen support part II)
Der Weg Einer Freiheit
Death Angel / Hemelbestormer (aarrgghh, dan te beslissen)
Katatonia
Enslaved

Wolvennest
Behemoth

Zondag
The Raven Age / Ethereal Darkness
Bloodywood
1914
Wild Heart
Lacuna Coil

Electric Callboy
Tesseract

Cobra the Impaler
Korpiklaani
Kill The Logo
Arch Enemy
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Precies weinig liefde voor funeral dress hier. Ik ga ze alleszins gaan bekijken zondag. Enkel zondag kaartje hier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken