Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Met heel veel geluk camping 1 geworden en meteen bij hele lieve buren aangesloten. Nu silent disco!!!!!!!!!!
Disco GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Joslittel

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Wij mochten gewoon door rijden met de caravan. Hij is niet eens binnen geweest.

Veel plezier iedereen. Wij pakken geen silent disco dit keer. We zijn helemaal afgestompt van de warmte en de reis/opbouwen. Ik wist niet dat een mens zoveel kon zweten 😂😂
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Wat een drukte nu al. Camping 2/3/4 is echt al zoeken voor een plekje (grote groepen is kansloos)
Ik heb mij er gisteren over verbaasd hoe druk het al is. Succes iedereen die nog een plekje moet zoeken vandaag.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Ik heb mij er gisteren over verbaasd hoe druk het al is. Succes iedereen die nog een plekje moet zoeken vandaag.
Heb je de eerste klanten al gehad voor een eitje met spek en een lekkere bak koffie?🍳☕️ We gaan straks om 11.30uur op de fiets die kant op . Er staat wat regen aan te komen hopelijk valt het allemaal mee de temp is iedergeval lekker. Have Fun en geniet er van.🤗
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Heb je de eerste klanten al gehad voor een eitje met spek en een lekkere bak koffie?🍳☕️ We gaan straks om 11.30uur op de fiets die kant op . Er staat wat regen aan te komen hopelijk valt het allemaal mee de temp is iedergeval lekker. Have Fun en geniet er van.🤗
Haha nee ik ben nog even blijven liggen. Zal straks de neon letters op het dak zetten.
 

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Jeetje wat is het al druk! Zelfs op camping 6 was het zoeken. Dat heb ik in heel wat jaartjes nog nooit meegemaakt op vrijdagmorgen. We hebben er blijkbaar allemaal zin in! 🎉
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Die sticky chicken klinkt goed. Aanrader?
Vond het ook erg druk op het terrein. Kon m'n draai niet vinden dus ben om 00.30 m'n bed in gegaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ja ik neig hier in de toekomst ook steeds meer naar. Denk dat ik max 4 uur heb gepakt vannacht
Ja kamperen is meestal klote haha. Nooit echt leuk gevonden ook. Daarom zoek ik sinds lang altijd een plek met een bed in de buurt. De combo douche/donsdeken/toilet is het geld altijd waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Het kamperen maakt het voor mij juist extra. De aftocht naar huis na een 1daags festival is altijd zo'n downer.
Ja snap wel wat je bedoelt, de sfeer errond vond ik ook erg fijn. Alleen ben ik heel chagrijnig als ik te slecht geslapen heb. En ik slaap nooit goed op zo'n camping. Heb het geprobeerd. En dat vele jaren. Maar altijd op-en-af naar een bed heeft ook wel wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken