Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Werken ze nou met rontgenscans voor bagage? Weet ff niet meer hoe dat ook alweer zat. Heb nog wat flesjes drank verstopt in m'n bagage, maar twijfel of ik het toch niet over ga schenken in plastic flesjes...
Ja klopt, af en toe worden mensen er (willekeurig) uitgepikt en dan moet al je bagage door de scan
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Poeh, over een kleine 7 uur gaat de wekker voor inmiddels m'n derde Lowlands. Wat heb ik er weer ontzettend veel zin, zeg! Nou ja, niet in die wekker natuurlijk. Vooral Rufus Du Sol, Fred Again en Pendulum staan heel dik omcirkeld in mijn schema. Kijkend naar een Rufus setlist van eerder dit jaar belooft vooral dat optreden echt fantastisch te worden, iedere plaat in dat lijstje vind ik echt goud waard. Als ik er aan denk (ik acht de kans klein) waai ik ook wel even bij de meetup langs voordat ik de Heineken in ren voor Weval!
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Werken ze nou met rontgenscans voor bagage? Weet ff niet meer hoe dat ook alweer zat. Heb nog wat flesjes drank verstopt in m'n bagage, maar twijfel of ik het toch niet over ga schenken in plastic flesjes...
Was ook steekproef toch. Ik heb altijd mogen doorlopen.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Ahh oke, thanks voor de reactie allemaal! Ik ben zelf net terug van vakantie, dus vandaar dat ik twijfel tussen donderdagavond en vrijdagochtend. Maar nu weet ik in ieder geval dat dat eerste een optie is :)

En mijn vrienden gaan zelf wel vroeg in de ochtend, dus ik denk dat het met die tent wel goed komt en anders ga ik wel gezellig bij een van mn vrienden in de tent liggen 😛
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Veel plezier allen. Ik stap de auto in en tuf die kant op. Ik hoop met meerderen een biertje te proosten zaterdag! 🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vertrek wat later vandaag , voor mij de 14e keer alweer :) Iedereen veel plezier en wellicht tot zaterdag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken