Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Wij doen het om het jaar. Dit jaar ben ik aan de beurt. Maar ontmoet maandag na Lowlands mijn nieuwe mentor klas dus vind het ook niet heel erg.
Kijk, elk nadeel heb zijn voordeel. Ik rij altijd heen en terug, vind het niet zo erg. Nooit bij stil gestaan... ja nu dankzij dit topic hehehe
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453

Sam Fender als headliner?​


Over de Alpha gesproken: Vera vraagt Bas ook wie hij denkt dat over een aantal jaar mogelijk een headline spot op het festival zou kunnen krijgen. Bas noemt de Engelse singer-songwriter Sam Fender als mogelijke kanshebber: “Hij blijft gewoon groeien, zijn liedjes blijven groeien, zijn publiek blijft groeien. Als een artiest laat zien met elke plaat dat hij weer beter en groter is geworden… en dat is bij Sam Fender zeker het geval.”
Bas is dus programmeur van LL ;-)
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
Ik rij ook al jaren heen en terug (leaseauto dus goedkoper). Afspraak is dat de chauffeurs om 24:00 (zondagnacht op maandag) de munten inleveren en dat de wekker om 9:15 staat, zodat we voor de drukte weg zijn. Dat is daarvoor uiteraard wel eens fout gegaan 😅.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Wie helpt me nog aan de ultieme voorpret? Oude blogposts, leuke sfeerverslagen etc etc.
Maar natuurlijk help ik je graag:

Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.

Ik heb geen hekel aan het auto rijden opzich. Maar de excuses die mens soms gebruikt dat ze na 4 dagen Lowlands niet meer bekwaam zijn om te rijden op een maandag ochtend bijvoorbeeld. Tsja dat is een beetje zelfbeheersing imo, geen reden om jaar in jaar uit niet te rijden.

Ja dat zijn echt kutexcuses. Ik heb het bewust op de laatste dag Sziget ook al rustig aan gedaan enzo. Het is niet dat je dan niks meer kan drinken maar gewoon beetje minder en lekker op tijd gaan slapen.

Haha ik lijk nu net zo'n zeiker. Maar bij ons zitten er in de groep ook een aantal mensen zonder rijbewijs. En die gaan gewoon heel plat van uit dat jij wel even voor ze rijdt. En dan denken ze ook nog te kunnen bepalen hoe laat je weg vertrekt. Ik ben op maandag ochtend om 05:00 á 06:00 uur al wakker. En wil dan ook gelijk naar huis karren, maar dan moet ik vaak wachten op mensen die "eerst nog koffie willen" voordat we vertrekken en dat soort shit.

ZIN IN!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en MisterIks

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
63
104
1660741946832.png

Die grijze tent links van de armadillow is de hacienda. Zou dit zijn voor ze die aangekleed hebben of is dat ook al zo'n saaie grijze tent geworden :( was altijd zo'n uitnodigde tent.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Ik rij ook al jaren heen en terug (leaseauto dus goedkoper). Afspraak is dat de chauffeurs om 24:00 (zondagnacht op maandag) de munten inleveren en dat de wekker om 9:15 staat, zodat we voor de drukte weg zijn. Dat is daarvoor uiteraard wel eens fout gegaan 😅.
Doet me denken aan de laatste x dat we met een tent waren. Erg warm die maandag ochtend en we kwamen het parkeerterrein niet eens af zo druk was het. Natuurlijk geen flesje water of blikje fris meer. Alles was op. Wat een hel was dat. Uren hebben we daar gestaan.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582

Kom naar de Festileaks meet-up op Lowlands 2022​


Bekijk bijlage 2283

Het belooft nu al gezellig te worden. Natuurlijk is er pils, en een groepsfoto - als je niet te laat bent dan. Tot daarrrrrrr.
Heb er een screenshot van gemaakt ga mijn best doen! Al ben ik van plan vrijdag als laatste het terrein te verlaten dus ik beloof niets 😇
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Doet me denken aan de laatste x dat we met een tent waren. Erg warm die maandag ochtend en we kwamen het parkeerterrein niet eens af zo druk was het. Natuurlijk geen flesje water of blikje fris meer. Alles was op. Wat een hel was dat. Uren hebben we daar gestaan.
Normaliter niet zo'n fan van al die sponsoren op een festival, maar als ze gratis blikjes drinken uitdelen bij de uitgang op zo'n moment ben ik ze zeer dankbaar.
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
Doet me denken aan de laatste x dat we met een tent waren. Erg warm die maandag ochtend en we kwamen het parkeerterrein niet eens af zo druk was het. Natuurlijk geen flesje water of blikje fris meer. Alles was op. Wat een hel was dat. Uren hebben we daar gestaan.
Klopt, sinds die editie staat er een sixpack water in de auto. We reden toen met 3 auto’s weg..1 auto werd via een andere uitgang geleid en was 4uur later thuis
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken