Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Wat me overigens best wel verbaasd, is dat Lowlands nog steeds zó uitverkocht is. Bij andere festivals (DTRH, Pinkpop) gingen de kaarten op dit moment op Ticketswap voor de helft van de prijs de deur uit. Lowlands blijft (op wat ticketmaster-resale na) strak uitverkocht, iemand een verklaring hiervoor?
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Wat me overigens best wel verbaasd, is dat Lowlands nog steeds zó uitverkocht is. Bij andere festivals (DTRH, Pinkpop) gingen de kaarten op dit moment op Ticketswap voor de helft van de prijs de deur uit. Lowlands blijft (op wat ticketmaster-resale na) strak uitverkocht, iemand een verklaring hiervoor?
Wacht maar tot de donderdag als de weersvoorspellingen verslechteren
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Wat me overigens best wel verbaasd, is dat Lowlands nog steeds zó uitverkocht is. Bij andere festivals (DTRH, Pinkpop) gingen de kaarten op dit moment op Ticketswap voor de helft van de prijs de deur uit. Lowlands blijft (op wat ticketmaster-resale na) strak uitverkocht, iemand een verklaring hiervoor?
Denk toch dat je te maken hebt met een hele vaste base van bezoekers van LL. In tegenstelling tot PP of DTRH. PP was overigens ziek heet (en weinig schaduwplekken) en mensen daardoor hun kaarten gingen verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Denk toch dat je te maken hebt met een hele vaste base van bezoekers van LL. In tegenstelling tot PP of DTRH. PP was overigens ziek heet (en weinig schaduwplekken) en mensen daardoor hun kaarten gingen verkopen.
Denk inderdaad enigszins, maar in 2019 waren er op het laatste moment ook kaartjes ten overvloede door de slechte weersverwachting (wat reuze meeviel uiteindelijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Denk inderdaad enigszins, maar in 2019 waren er op het laatste moment ook kaartjes ten overvloede door de slechte weersverwachting (wat reuze meeviel uiteindelijk).
Ik vond dat helemaal niet meevallen, echt erg grauw en paar keer echt bijna verzopen.
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Wel tikkie prijzig nog 😳
Nu is er nog "schaarste", zodra er teveel tickets doorverkocht worden zal de prijs wel dalen.
En doorverkopen via Ticketmaster kan ook nog maar t/m dinsdag. Dus angst zal straks ook meespelen bij de doorverkopers.
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Misschien is kijken in de India of Current? Het is dan geen techno maar wel de moeite waard lijkt mij. En op het eind kan je nog hard-trancen in de Bravo op KI/KI.
Eric Drew & Octo Octa was op Dekmantel in ieder geval heel leuk maar dat is echt de house hoek.
Oh, ik ga wel wat vinden hoor, had liever de zondag nacht gehad (dat is voor mij helaas geen optie).
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Hee dr liggen platen. Alles was toch bestraat, dus platen heb je dan niet per se nodig?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken