Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Vandaag het hele blokkenschema doorgeluisterd. Dit is voor mij toch wel de slechtste line-up in de 18 Lowlands edities die ik bezocht heb.

Sowieso baal ik dat de techno nacht van zaterdag naar zondag is gegaan. Zaterdag na 0:00 heb ik eigenlijk niks meer die nacht.
 
Laatst bewerkt:

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Vandaag het hele blokkenschema doorgeluisterd. Dit is voor mij toch wel de slechtste line-up in de 18 Lowlands edities die ik bezocht heb.
Dat is helaas wat er kan gebeuren. Voor mijzelf waren er ook net iets minder artiesten die ik interessant vond.
Alleen pakte het blokkenschema voor mij goed uit.
Hoop dat je toch een goed weekend gaat hebben. Wellicht meer tijd voor de randzaken die ook Lowlands Lowlands maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en bksdtrhll

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Vandaag het hele blokkenschema doorgeluisterd. Dit is voor mij toch wel de slechtste line-up in de 18 Lowlands edities die ik bezocht heb.

Sowieso baal ik dat de techno nacht van zaterdag naar zondag is gegaan. Zaterdag na 0:00 heb ik eigenlijk niks meer die nacht.

Mijn 9e editie dit jaar, ook voor mij de minste line up tot nu toe.
Elk jaar minder rock begint steeds meer op te vallen, en dan ook veel clashes op het blokkenschema.

Alsnog facking veel zin in en volgend jaar gaan we gewoon weer! 😁
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Mijn 9e editie dit jaar, ook voor mij de minste line up tot nu toe.
Elk jaar minder rock begint steeds meer op te vallen, en dan ook veel clashes op het blokkenschema.

Alsnog facking veel zin in en volgend jaar gaan we gewoon weer! 😁
Het afnemen van de rock op Lowlands en wat meer alternatieve programma zie al een heel tijdje gebeuren. Het is voor mij de reden om naar andere festivals te kijken.

De line-up van Pukkelpop dit jaar spreekt me bijvoorbeeld meer aan.

Maar nog steeds zijn de voorbereidingen al getroffen en begint het steeds meer te kriedelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt en eva84

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Vandaag het hele blokkenschema doorgeluisterd. Dit is voor mij toch wel de slechtste line-up in de 18 Lowlands edities die ik bezocht heb.

Sowieso baal ik dat de techno nacht van zaterdag naar zondag is gegaan. Zaterdag na 0:00 heb ik eigenlijk niks meer die nacht.
Misschien is kijken in de India of Current? Het is dan geen techno maar wel de moeite waard lijkt mij. En op het eind kan je nog hard-trancen in de Bravo op KI/KI.
Eric Drew & Octo Octa was op Dekmantel in ieder geval heel leuk maar dat is echt de house hoek.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
ja de kriebels beginnen nu ook wel langzaam te komen. Alleen die zondag moet ik zien te door te komen.Die komt voor mij veel te laat op gang.
Ik snap wel wat je bedoeld meT die zondag. Maar ik denk dat met Froukje, Palaye Royal, Cofee, het uiterlijk van Gayle, Koffee en daarna Arlo Parks ik me uiteindelijk toch best vermaak.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300

19 tips van 3voor12
Ik ben toch verbaasd dat Remi Wolf in deze lijst staat. Ik heb haar op Primavera gezien en ze zingt vals en een heel groot deel van haar set bestaat uit goedkope publieksparticipatie en covers.
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
82
142
Toffe lijst met foto’s en tof om te zien hoe het veranderd is de afgelopen 29 jaar! Ik sta er zelf ook tussen met twee foto’s. Ik dacht: voor een kans op twee gratis tickets wil ik best wat opsturen ;-)
Ik heb mij al die jaren succesvol onder de radar gehouden 😁
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken