Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Ja snap ik, en ik zal vast weer te negatief zijn. Maar een keer iets nieuws in plaats van de Silent Disco zou ook wel een verademing zijn. Zou er ook niet zoiets kunnen als een Silent Concert?
Helemaal niet negatief. Het is al jaren hetzelfde, mag wel eens ietsjes anders.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Iemand ervaring met deze kar? Wij hadden op DTRH een Hema-kar, maar die viel toch wat tegen (heel stug en voelde fragiel aan).
Mijn ervaring met dit soort wagens is dat het goed gaat zolang er asfalt ligt. Zand of gras bodem is kansloos.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Thanks, denk dat we het met deze nog wel even volhouden. Lowlands is idd beter geasfalteerd dan DTRH.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Lowlands is meer dan alleen live acts en DJ's. Is er niet iets te bedenken met cabaret en theater? Dat is dan gelijk ook reclame voor het programma van de rest van t weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ach, beter dan niks. Zijn jaren geweest dat je alleen de overvolle 24 uurs tent had op donderdag, nu is er tenminste iéts te beleven op het terrein. Liever heb ik ook zoiets als wat een pukkelpop heeft, maar dr is iets van vermaak. Even 2 uurtjes kijken, en weer terug om goed opgeladen zijn voor wanneer het echt begint.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja snap ik, en ik zal vast weer te negatief zijn. Maar een keer iets nieuws in plaats van de Silent Disco zou ook wel een verademing zijn. Zou er ook niet zoiets kunnen als een Silent Concert?
We hebben de aankondiging voor de donderdag nog niet gezien dus wie weet...
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Heeft iemand goede tips qua alcohol meenemen? Zat zelf te denken aan Bacardi Limon, want dat is priem om te mixen in worst case ook nog wel puur te verdragen. Maar is er sterke drank (of een combinatie van twee) die ook heel lekker is? (En wel redelijk wat %)
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Heeft iemand goede tips qua alcohol meenemen? Zat zelf te denken aan Bacardi Limon, want dat is priem om te mixen in worst case ook nog wel puur te verdragen. Maar is er sterke drank (of een combinatie van twee) die ook heel lekker is? (En wel redelijk wat %)
Blikjes frisdrank mee, paar slokkies dr uit, dan opvullen met wodka :sneaky:
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

okepar

Nieuw lid
9 aug 2022
2
4
Geen idee, misschien wel de donderdag tijdens de silent, wordt dat nog aangekondigd?
Ik ben benieuwd maar denk sowieso 19 of 20e want 21e zijn ze bij pukkelpop. 😍 hoop dat ik een kaartje kan krijgen via ticketswap ben al 8 jaar fan😍😍
 

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Heeft iemand goede tips qua alcohol meenemen? Zat zelf te denken aan Bacardi Limon, want dat is priem om te mixen in worst case ook nog wel puur te verdragen. Maar is er sterke drank (of een combinatie van twee) die ook heel lekker is? (En wel redelijk wat %)
Wij maken altijd Crystal-Clear mix. Je schenkt 2 glazen Crystal Clear in na het ontbijt (prima bij een kater), schenkt 2 glazen sterk terug in de fles en je hebt een fles mix om te delen. Meestal delen we 1 fles voor 2 personen per dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Heeft iemand goede tips qua alcohol meenemen? Zat zelf te denken aan Bacardi Limon, want dat is priem om te mixen in worst case ook nog wel puur te verdragen. Maar is er sterke drank (of een combinatie van twee) die ook heel lekker is? (En wel redelijk wat %)
Bacardi Lemon is om in te zwemmon toch?
Neem zelf vooral wat chocomel en groene ijsthee mee. Allebei prima te drinken in de ochtend als ontbijt ;) 'Koud' bier haal ik wel ergens anders en voor de drank kom ik niet per se naar Lowlands of festivals in het algemeen.
 

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Blikjes frisdrank mee, paar slokkies dr uit, dan opvullen met wodka :sneaky:
Wij maken altijd Crystal-Clear mix. Je schenkt 2 glazen Crystal Clear in na het ontbijt (prima bij een kater), schenkt 2 glazen sterk terug in de fles en je hebt een fles mix om te delen. Meestal delen we 1 fles voor 2 personen per dag.

Duidelijk dezelfde golflengte!
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll en redle

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Bacardi spiced met seven op kan ik de hele dag drinken. Dus daar neem ik een fles van mee en op het festival koop ik seven up!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Zijn er forumgangers die op camping 1 hebben gestaan. Wij staan altijd op camping 3, maar willen naar camping 1 verhuizen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken