Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Goedemorgen allemaal! Nog maar 9 nachtjes slapen... Hier spreekt iemand die voor de eerste keer gaat en er heel veel zin in heeft.

Nu komen we donderdag lekker op tijd aan en hebben heel veel zin in de Silent Disco! Die silent disco blijft voor ons echter één groot enigma... We horen geruchten over moeten rennen voor een koptelefoon vanwege grote tekorten en roddels over 's middags al een koptelefoon op kunnen halen...

Kortom, de grote vraag is: wat zijn de grote silent disco tips? Is het inderdaad lastig om een koptelefoon te bemachtigen, en zo ja: hoe doe je dit het beste? En hoe laat begint dit feestje eigenlijk?

Liefs, Lowlandslover69
Dit is dit jaar in The Block:

In een Lowlands-shoppingmall hoor je natuurlijk geen slappe muzak uit blik. Van 21:00 tot 03:00 uur gaat het hier los tijdens de Block Party, een headphonedisco met de beste hiphop, urban en hits, zorgvuldig geselecteerd door o.a. Watermeloen Soundsystem, Shug La Sheedah, NALA en Kinnari. Wees op tijd, want vol is vol!
https://lowlands.nl/nieuws/2022/08/03/the-block/
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Goedemorgen allemaal! Nog maar 9 nachtjes slapen... Hier spreekt iemand die voor de eerste keer gaat en er heel veel zin in heeft.

Nu komen we donderdag lekker op tijd aan en hebben heel veel zin in de Silent Disco! Die silent disco blijft voor ons echter één groot enigma... We horen geruchten over moeten rennen voor een koptelefoon vanwege grote tekorten en roddels over 's middags al een koptelefoon op kunnen halen...

Kortom, de grote vraag is: wat zijn de grote silent disco tips? Is het inderdaad lastig om een koptelefoon te bemachtigen, en zo ja: hoe doe je dit het beste? En hoe laat begint dit feestje eigenlijk?

Liefs, Lowlandslover69
Zolang je er eentje in de middag haalt, is het geen probleem. Hiervoor hoef je absoluut niet te rennen. Elk jaar zijn er ook steeds meer koptelefoons, dus kan nu ook allemaal meevallen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Goedemorgen allemaal! Nog maar 9 nachtjes slapen... Hier spreekt iemand die voor de eerste keer gaat en er heel veel zin in heeft.

Nu komen we donderdag lekker op tijd aan en hebben heel veel zin in de Silent Disco! Die silent disco blijft voor ons echter één groot enigma... We horen geruchten over moeten rennen voor een koptelefoon vanwege grote tekorten en roddels over 's middags al een koptelefoon op kunnen halen...

Kortom, de grote vraag is: wat zijn de grote silent disco tips? Is het inderdaad lastig om een koptelefoon te bemachtigen, en zo ja: hoe doe je dit het beste? En hoe laat begint dit feestje eigenlijk?

Liefs, Lowlandslover69
Koptelefoon tip is niet in de rij gaan staan maar vlak ervoor mensen aanspreken die ze terug willen brengen. Je geeft ze hun borg in muntjes en je hebt binnen no time een koptelefoon
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het zal me niet verbazen dat het hele blokkenschema op de schop gaat met de afzeggingen en vervangers daarvan (omdat ze niet één op één vervangen gaan worden).
Blokkenschema gaat niet op z'n kop hoor, zelfs niet veranderen. De vervangers worden gewoon in het open vallende slot geschoven.

Ik hen het nog niet anders meegemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en wsslvrwrt

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Blokkenschema gaat niet op z'n kop hoor, zelfs niet veranderen. De vervangers worden gewoon in het open vallende slot geschoven.

Ik hen het nog niet anders meegemaakt
Lijkt mij ook niet, en bijna iedere NL act wil vast wel op LL spelen. Dus het zou me niet verbazen dat voor een Heineken nog iets als een Joost, Donnie of Antoon uit de kast trekken o.i.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en eva84

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Deze vervangt de silent disco in de Bravo niet lijkt me.
Goedemorgen allemaal! Nog maar 9 nachtjes slapen... Hier spreekt iemand die voor de eerste keer gaat en er heel veel zin in heeft.

Nu komen we donderdag lekker op tijd aan en hebben heel veel zin in de Silent Disco! Die silent disco blijft voor ons echter één groot enigma... We horen geruchten over moeten rennen voor een koptelefoon vanwege grote tekorten en roddels over 's middags al een koptelefoon op kunnen halen...

Kortom, de grote vraag is: wat zijn de grote silent disco tips? Is het inderdaad lastig om een koptelefoon te bemachtigen, en zo ja: hoe doe je dit het beste? En hoe laat begint dit feestje eigenlijk?

Liefs, Lowlandslover69
Je kunt vaak 's middags al die koptelefoon op het terrein halen. Het begint normaal gesproken in de vroege avond en als je gewoon op tijd bent moet het wel haalbaar zijn om er eentje te hebben. Mensen gaan ook nog weleens terug naar hun camping en dan krijg je er een aangeboden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Die silence disco was 3 jaar terug toch naast de Heineken op vrijdag, zaterdag en zondag?
In 2019 was het in de india. Er was ook muziek in de x-ray.
Ik vind zelf de donderdag niet heel bijzonder. Meestal eet ik op het terrein en doe ik een drankje en na een uurtje silent disco heb ik het wel gezien. Ik spaar mijn energie wel voor de andere dagen.
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
In 2019 was het in de india. Er was ook muziek in de x-ray.
Ik vind zelf de donderdag niet heel bijzonder. Meestal eet ik op het terrein en doe ik een drankje en na een uurtje silent disco heb ik het wel gezien. Ik spaar mijn energie wel voor de andere dagen.

Er was in 2019 zowel in de India, als in de Bravo als in de X-Ray silent disco. De drie kanalen die je kon ontvangen, kwamen dan ook van de DJ's die in die drie stages stonden te draaien. Die koptelefoons hebben vaak wel mankementen trouwens, heb in 2019 twee keer m'n koptelefoon om moeten wisselen omdat hij constant uitviel en stoorde. Wat ook weer niet echt een probleem was, aangezien ik na die hele donderdag bierdrinken bij de tent eigenlijk ook best wel klaar was om een uur of 1.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Goedemorgen allemaal! Nog maar 9 nachtjes slapen... Hier spreekt iemand die voor de eerste keer gaat en er heel veel zin in heeft.

Nu komen we donderdag lekker op tijd aan en hebben heel veel zin in de Silent Disco! Die silent disco blijft voor ons echter één groot enigma... We horen geruchten over moeten rennen voor een koptelefoon vanwege grote tekorten en roddels over 's middags al een koptelefoon op kunnen halen...

Kortom, de grote vraag is: wat zijn de grote silent disco tips? Is het inderdaad lastig om een koptelefoon te bemachtigen, en zo ja: hoe doe je dit het beste? En hoe laat begint dit feestje eigenlijk?

Liefs, Lowlandslover69
In 2019 was ik om 17h te laat om een koptelefoon te bemachtigen. Al moet ik wel toegeven dat veel mensen een koptelefoon ophaalenden en doorverkochten voor muntjes. Plus het was tijdens de silent disco zelf best simpel om aan een koptelefoon te komen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik ben altijd te laat voor die koptelefoons. En dan komt het al snel uit om op een bankje bier te gaan drinken.
Voorgaande jaren wou mijn vriendin met een paar altijd al eventjes die koptelefoons overdag ophalen. Ideaal. Maar met die koptelefoons is het vaak na een paar uur ook wel klaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Voorgaande jaren wou mijn vriendin met een paar altijd al eventjes die koptelefoons overdag ophalen. Ideaal. Maar met die koptelefoons is het vaak na een paar uur ook wel klaar.
Ja snap ik, en ik zal vast weer te negatief zijn. Maar een keer iets nieuws in plaats van de Silent Disco zou ook wel een verademing zijn. Zou er ook niet zoiets kunnen als een Silent Concert?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Iemand ervaring met deze kar? Wij hadden op DTRH een Hema-kar, maar die viel toch wat tegen (heel stug en voelde fragiel aan).
Deze lijkt heel erg op de bolderkar die ik ook heb. Die gaat volgens mij al sinds 2015 mee met veel plezier. Nog geen slijtage aan te zien dus ben een zeer tevreden gebruiker.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ja snap ik, en ik zal vast weer te negatief zijn. Maar een keer iets nieuws in plaats van de Silent Disco zou ook wel een verademing zijn. Zou er ook niet zoiets kunnen als een Silent Concert?

Ben ook wel voor iets nieuws hoor. Er zijn volgens mij genoeg mogelijkheden om de donderdagavond mee te vullen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik heb gemerkt met die bolderkarren dat ze het op Lowlands altijd prima doen, omdat daar gewoon alle paden zijn geasfalteerd. Zodra je hier vanaf wijkt voor een langere tijd, dan gaan die wieltjes erg snel stuk...
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken