Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Wat geven jullie eigenlijk gemiddeld per dag uit? Muntprijs is flink omhooggegaan dus misschien toch maar zelf sterke drank meenemen haha
In 2019 kwamen wij tussen de 100 en 150 voor 2 personen uit per dag.

Rustig hele dag biertjes drinken en gewoon lekker eten. Bij de tent hadden we wel wat vodka en bier.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Wat geven jullie eigenlijk gemiddeld per dag uit? Muntprijs is flink omhooggegaan dus misschien toch maar zelf sterke drank meenemen haha
De afgelopen jaren was het zo rond de 60 muntjes.
Ontbijt 's ochtend bij de tent (met drank ;-)). Dus dat scheelt wel in de hoeveelheid muntjes.
Heb het ook vaak te druk met de Lowlands marathon aan het lopen om te eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
De afgelopen jaren was het zo rond de 60 muntjes.
Ontbijt 's ochtend bij de tent (met drank ;-)). Dus dat scheelt wel in de hoeveelheid muntjes.
Heb het ook vaak te druk met de Lowlands marathon aan het lopen om te eten.
Niet per dag hoop ik
 

LLoww

Campingartiest
9 jun 2022
87
172
Voor de kaartzoekenden: er zit best wat doorloop via de resale optie van Ticketmaster. Vandaag al 4 kaarten online zien staan en er net nog 1 gekocht voor een vriend.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Dagje zwarte cross dit jaar was ik p.p. zo'n 100 euro kwijt. En daar waren de muntjes 2.80. Dus gok voor Lowlands. Rond de 120 p.p.p.d. (per persoon per dag) En dan doe ik gewoon wel alles waar ik zin in heb qua eten en drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
De'Wayne kan helaas ook op de lijst met afvallers (zie topic van Pukkelpop)
Bij Pukkelpop worden de afvallers ook amper vervangen met artiesten van de Lowlands line-up, benieuwd of de afvallers bij ons voor een groter deel vervangen worden met artiesten die op Pukkelpop staan
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
De'Wayne kan helaas ook op de lijst met afvallers (zie topic van Pukkelpop)
Als we ook Ho99o9 en Wu-Lu als vervanger voor bijvoorbeeld De'Wayne en Lauren Sanderson (of Jxdn) krijgen dan gaan we er enkel op vooruit! Die spot van Jxdn is redelijk vergelijkbaar met de spot van Ho99o9 in 2018, dat was een top show. Wu-Lu zou een prima naam zijn voor zowel de X-Ray als de Lima.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
De vervangingen kunnen me niet snel genoeg gecommuniceerd worden. Wil eigenlijk nog een beetje kunnen inluisteren voordat het begint..
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Het makkelijkste is oprecht een backpack. Ben inmiddels die opvouwbare bolderkar helemaal beu. Eerste x ging die mee naar LL19, brug over en wiel was los. Rest van het stuk met dat ding getild samen met iemand. Vervolgens is die thuis gemaakt en mocht die mee naar Pinkpop 2022. Nou de weg erheen ging goed totdat die de camping opkwam. 2 meter verder baf 2 wielen los. Vervolgens heb ik hem weer samen getild met iemand anders dus de mijne ligt inmiddels in de kliko. Loop liever nu een extra x terug naar de auto maar zorg dan eerst dat de tent en het eten en drinken binnen is en de tent staat.
Deze had vast geen lucht banden. Echt waar lucht banden is de oplossing 😁
Conclusie getrokken na vele jaren en veel afgebroken wielen/kapotte goedkope meuk getest te hebben. Sinds we steekwagens met luchtbanden hadden nooit meer problemen.
(tenzij je band lek raakt 🤣)
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Dagje zwarte cross dit jaar was ik p.p. zo'n 100 euro kwijt. En daar waren de muntjes 2.80. Dus gok voor Lowlands. Rond de 120 p.p.p.d. (per persoon per dag) En dan doe ik gewoon wel alles waar ik zin in heb qua eten en drinken.
Wij zitten inderdaad op hetzelfde per dag en dan zijn we nog valsspelers ook tegenwoordig 😬
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik geef zo 75 tot 100 euro per dag uit.

Wij kopen met zijn 6en voor een zelfde bedrag muntjes. En als we allemaal op zijn dan kopen we weer voor een zelfde bedrag. Zo hebben we allemaal hetzelfde uitgegeven. En niemand kijkt naar wat wie gebruikt heeft. Ik hou er van gewoon niet te moeilijk doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, Bert en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Totaal niet mijn muziek, maar snap dat het een moeilijke keuze gaat zijn. Stromae en Rufus Du Sol. Kende die laatste niet, maar klinkt lekker.

Ook net op herhaling onder het fietsen Tarhatazed van Mdou Moctar, klinkt toch heel fijn hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken