Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Snap niet dat mensen altijd zo moeilijk doen met al die spulen.
Ik ga al 14 jaar met dezelfde backpack en daar past alles in of op inclusief campingstoel, slaapzak, en luchtbed.
Enige wat ik soms nog even extra moet tillen is een party tent als het mijn beurt is haha.
Zit trouwens dit jaar wel ook op een groepsplek, zal waarschijnlijk een dagje ouder worden maar vind het wel fijn dat we gewoon met 10 man een vaste plek hebben.
Verder gewoon zin in, ook al is het (ja ook voor mij) een matige line-up :)
Al denk ik, als ik alle geluiden zo om me heen hoor, Prins S & de geit wel een gekkehuis word meteen op de vrijdag, vanuit die goede vibe kan het alleen nog maar beter worden ;-)
Waarschijnlijk zie ik ook het halve forum wel daar!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ook al snap ik best het gemak van een groepsplek. Voor mij is het wel next level verdienmodel van festivals. Uitmunten van de schaarste om als groep bij elkaar te kunnen staan. Terwijl je ook op tijd kan komen en overleggen met je buren over de ruimte. Vooruit je hoeft geen partytent en stoelen mee te nemen...maar daarvoor zit je wel rij aan rij met allemaal groepjes in een hetzelfde soort vakje...
Europarcs is er niks bij...😅
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Ook al snap ik best het gemak van een groepsplek. Voor mij is het wel next level verdienmodel van festivals. Uitmunten van de schaarste om als groep bij elkaar te kunnen staan. Terwijl je ook op tijd kan komen en overleggen met je buren over de ruimte. Vooruit je hoeft geen partytent en stoelen mee te nemen...maar daarvoor zit je wel rij aan rij met allemaal groepjes in een hetzelfde soort vakje...
Europarcs is er niks bij...😅
Voor 495 ex service kosten krijg je zelfs een afgezet stuk gras zonder stoelen / bankje en partytent.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Ook al snap ik best het gemak van een groepsplek. Voor mij is het wel next level verdienmodel van festivals. Uitmunten van de schaarste om als groep bij elkaar te kunnen staan. Terwijl je ook op tijd kan komen en overleggen met je buren over de ruimte. Vooruit je hoeft geen partytent en stoelen mee te nemen...maar daarvoor zit je wel rij aan rij met allemaal groepjes in een hetzelfde soort vakje...
Europarcs is er niks bij...😅
Wij hebben het 1x gedaan bij Werchter. De plek was voor 6 man maar het was zo krap dat het net een vluchtelingen kamp leek. Nooit meer voor ons.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Al enig idee wie er JXDN, Noah Cyrus en Lauren Sanderson gaan vervangen? Nederlandse acts die op dat moment vrij zijn?
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Als we een Nederlandse act als vervanger moeten hebben laat het dan Donnie wezen. Vind zijn shows altijd wel vermakelijk (en hij heeft net een nieuw album gedropt).
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Wij hadden in 2019 een groep plek met partytent en picknick bank (grepen voor dit jaar mis).

Prima plekken voor 10 man, geen hekken om de grote plek. Vakken afgezet met lint op de grond.

Vakken werden verdeeld op volgorde van aanmelden bij 'de receptie'.

Dit jaar zitten wij op de Easy camp, omdat we geen groepsplek hadden. Wij hebben geen zin in die tijdsdruk en plekken gereserveerd houden enzo, maar dat zal de leeftijd wel zijn (allemaal rond 40).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Mogelijke vervangers vanuit de Pukkelpop line Up:
Sellah Sue, Merol, Tamino, Goose, The haunted Youth, Dave, Marc Rebillet, Shame, Frank Carter, Little Sims, Sea Girlz, Tom Misch, Sigrid, DIIV, Sons of Kemet, King Gizard,

Vast nog meer mogelijkheden. Maar ik denk geef een kleine samenvatting. Zat mogelijkheden in ieder geval!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en StevieU2

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Wat is volgens jullie eigenlijk de makkelijkste manier om alles mee te nemen? Ik had de voorgaande edities vaak een koffer met wieltjes mee waar ik zoveel mogelijk bovenop alles aan vastmaakte met duct tape of touw, maar dat was ver van ideaal. Ik zag dat iemand het hier had over een rolcontainer: is dat een beetje fijn? Ik zie ook wel eens een bolderkar, maar dat lijkt me dan weer te groot en lomp.

Hoe doen jullie dit als ervaren festivalgangers?
Het makkelijkste is oprecht een backpack. Ben inmiddels die opvouwbare bolderkar helemaal beu. Eerste x ging die mee naar LL19, brug over en wiel was los. Rest van het stuk met dat ding getild samen met iemand. Vervolgens is die thuis gemaakt en mocht die mee naar Pinkpop 2022. Nou de weg erheen ging goed totdat die de camping opkwam. 2 meter verder baf 2 wielen los. Vervolgens heb ik hem weer samen getild met iemand anders dus de mijne ligt inmiddels in de kliko. Loop liever nu een extra x terug naar de auto maar zorg dan eerst dat de tent en het eten en drinken binnen is en de tent staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, bardt en @Marc

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Mogelijke vervangers vanuit de Pukkelpop line Up:
Sellah Sue, Merol, Tamino, Goose, The haunted Youth, Dave, Marc Rebillet, Shame, Frank Carter, Little Sims, Sea Girlz, Tom Misch, Sigrid, DIIV, Sons of Kemet, King Gizard,

Vast nog meer mogelijkheden. Maar ik denk geef een kleine samenvatting. Zat mogelijkheden in ieder geval!
King Gizard is volgens mij ook gecanceld dus ben bang dat die er als vervanger niet meer in zit…
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
King Gizard is volgens mij ook gecanceld dus ben bang dat die er als vervanger niet meer in zit…
Als ik mag kiezen dan met stip op 1 Frank Carter, maar dat is totaal wat anders dan wat er wegvalt.
The Haunted idem.
Tamino lijkt me geen slechte en onrealistische optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het makkelijkste is oprecht een backpack. Ben inmiddels die opvouwbare bolderkar helemaal beu. Eerste x ging die mee naar LL19, brug over en wiel was los. Rest van het stuk met dat ding getild samen met iemand. Vervolgens is die thuis gemaakt en mocht die mee naar Pinkpop 2022. Nou de weg erheen ging goed totdat die de camping opkwam. 2 meter verder baf 2 wielen los. Vervolgens heb ik hem weer samen getild met iemand anders dus de mijne ligt inmiddels in de kliko. Loop liever nu een extra x terug naar de auto maar zorg dan eerst dat de tent en het eten en drinken binnen is en de tent staat.
Ik ga al tien jaar met dezelfde bolderkar naar minstens 2 festivals per jaar plus vakanties 😅
Mogelijke vervangers vanuit de Pukkelpop line Up:
Sellah Sue, Merol, Tamino, Goose, The haunted Youth, Dave, Marc Rebillet, Shame, Frank Carter, Little Sims, Sea Girlz, Tom Misch, Sigrid, DIIV, Sons of Kemet, King Gizard,

Vast nog meer mogelijkheden. Maar ik denk geef een kleine samenvatting. Zat mogelijkheden in ieder geval!
Tamino en Sons of Khemet graag...
Plus Son Mieux
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Pompompidom

Broccoli Rob

Campingartiest
18 aug 2017
88
154
Mogelijke vervangers vanuit de Pukkelpop line Up:
Sellah Sue, Merol, Tamino, Goose, The haunted Youth, Dave, Marc Rebillet, Shame, Frank Carter, Little Sims, Sea Girlz, Tom Misch, Sigrid, DIIV, Sons of Kemet, King Gizard,

Vast nog meer mogelijkheden. Maar ik denk geef een kleine samenvatting. Zat mogelijkheden in ieder geval!
Shame staat gelukkig al op LL
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken