Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Lowlandicus

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Wat is volgens jullie eigenlijk de makkelijkste manier om alles mee te nemen? Ik had de voorgaande edities vaak een koffer met wieltjes mee waar ik zoveel mogelijk bovenop alles aan vastmaakte met duct tape of touw, maar dat was ver van ideaal. Ik zag dat iemand het hier had over een rolcontainer: is dat een beetje fijn? Ik zie ook wel eens een bolderkar, maar dat lijkt me dan weer te groot en lomp.

Hoe doen jullie dit als ervaren festivalgangers?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wat is volgens jullie eigenlijk de makkelijkste manier om alles mee te nemen? Ik had de voorgaande edities vaak een koffer met wieltjes mee waar ik zoveel mogelijk bovenop alles aan vastmaakte met duct tape of touw, maar dat was ver van ideaal. Ik zag dat iemand het hier had over een rolcontainer: is dat een beetje fijn? Ik zie ook wel eens een bolderkar, maar dat lijkt me dan weer te groot en lomp.

Hoe doen jullie dit als ervaren festivalgangers?
Grote opvouwbare Bolderkar, aan de zijkant grote stevige dingen als stoeltjes, rugzak...binnenkant stapelen
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Dan heb je als afzegging al:
- Lauren Sanderson (waarschijnlijk)
- Noah Cyrus
- Jxdn

Ben benieuwd naar potentiele vervangers, zit genoeg leuks in Europa rond Lowlands dus hopelijk selecteren ze wat leuke vervangers indien mogelijk
Sean Paul 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Grote opvouwbare Bolderkar, aan de zijkant grote stevige dingen als stoeltjes, rugzak...binnenkant stapelen
Doe je die stevige dingen aan de zijkant zodat het minder snel instort/kapotgaat? Ik zat ook al te denken aan zo'n opvouwbare bolderkar, maar ik kon mij altijd herinneren dat die dingen altijd ergens kapot langs het pad eindigen, maar misschien is dat alsnog een minderheid van het totaal aantal bolderkarren.

Weet jij (of iemand anders die meeleest) een goed merk of linkje?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Doe je die stevige dingen aan de zijkant zodat het minder snel instort/kapotgaat? Ik zat ook al te denken aan zo'n opvouwbare bolderkar, maar ik kon mij altijd herinneren dat die dingen altijd ergens kapot langs het pad eindigen, maar misschien is dat alsnog een minderheid van het totaal aantal bolderkarren.

Weet jij (of iemand anders die meeleest) een goed merk of linkje?
Stevige langere dingen aan de buitenkant zodat het niet instort en je boodschappen en ander zacht spul ok te stapelen is. Opgooi tent op de rug.
Nam zelfs een flinke partytent mee in die kar.

Investeren in een beetje degelijke is wel belangrijk voor jaren festival plezier
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
E04667FA-F401-4F5D-924D-250AD09D4235.png
Lauren Sanderson komt officieel (zoals verwacht) ook niet naar Lowlands meer, niet alleen Sziget. Dat is al 3 publieke cancellations dus incl jxdn en noah zoals eerder vandaag gezegd
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Heb zelf een opvouwbare steekkar met grote wielen waarmee ik mijn spullen meeneem. Die maak ik dan met een of twee sjorbanden vast. Dat bevalt goed, zeker gezien de aanschafprijs van enkele tientjes, al lijkt een (opvouwbare) bolderkar me wel beter.

Zou wat je ook kiest wel letten op het formaat van de wielen en de bouwkwaliteit. Je komt inderdaad elk festival krakkemikkige en afgedankte exemplaren tegen.

Heb vroeger ook wel een rolkoffer meegenomen en daar dan een grote tent en opklapstoeltje op gedaan, maar mijn ervaring is dat die wielen inderdaad te klein zijn en niet goed genoeg rollen over grasland. Met name als het regenachtig weer is geweest. Een (opvouwbare) steekkar is dan al een serieuze upgrade.
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat is volgens jullie eigenlijk de makkelijkste manier om alles mee te nemen? Ik had de voorgaande edities vaak een koffer met wieltjes mee waar ik zoveel mogelijk bovenop alles aan vastmaakte met duct tape of touw, maar dat was ver van ideaal. Ik zag dat iemand het hier had over een rolcontainer: is dat een beetje fijn? Ik zie ook wel eens een bolderkar, maar dat lijkt me dan weer te groot en lomp.

Hoe doen jullie dit als ervaren festivalgangers?
Grote hike rugzak. Alles wat ik mee wil nemen doe ik daar in, van bier tot tent. Meestal nog een kleine rugtas met eten aan de voorkant. Ik loop met groot gemak iedereen met een steekwagen en bolderkar ed voorbij.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik heb inmiddels de tijd genomen om rustig over wat clashes na te denken en ook aan de loop tijden te denken. (Eten is meestal snel halen en tijdens een optreden weg werken of op een dood moment). FKJ gaat het toch winnen van wet leg want die laatste al eens gezien en ga ik waarschijnlijk veel zien de komende jaren. Ik kijk tijdens Liam wil of ik die liever af zie of eerder weg ga voor Sam Fender. Ik begin ook te overwegen om Michael kiwanuka helemaal over te slaan voor hele optredens van the murder capital en parquet courts. Zo magisch als in the Barn van Werchter vanaf ongeveer de eerste rij gaat het denk ik toch niet worden.

Damn, die vrijdag is echt een lastige dag plan technisch.
De vrijdag wordt voor mij ook een drukke dag en een late, zaterdag al iets rustiger en zondag is mijn chill dag. Al zijnde laatste optredens op zondag die ik wil zien laat.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Wat is volgens jullie eigenlijk de makkelijkste manier om alles mee te nemen? Ik had de voorgaande edities vaak een koffer met wieltjes mee waar ik zoveel mogelijk bovenop alles aan vastmaakte met duct tape of touw, maar dat was ver van ideaal. Ik zag dat iemand het hier had over een rolcontainer: is dat een beetje fijn? Ik zie ook wel eens een bolderkar, maar dat lijkt me dan weer te groot en lomp.

Hoe doen jullie dit als ervaren festivalgangers?
Tegenwoordig ga ik met een caravan.
Voor die tijd van alles geprobeerd. Bolderkar, steekwagen, rolkoffer.

Het allerbeste werkt een steekwagen met luchtbanden. Niet die harde wieltjes. Alles met harde wielen loopt uiteindelijk vast. Slim stapelen op je steekwagen en een rugzak op je rug. Ik moet er wel bij zeggen dat wij nooit de brug over sjouwde met onze zooi.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Ik weet niet hoe het op Defqon is maar tijdens Lowlands zijn er natuurlijk wel een heleboel mensen tot 3,4,5 uur echt wel op het terrein.
Zeker. De enige dag dat ik op tijd terug ga naar de camping is de zondag. Om maandag soort van fris naar huis te kunnen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Volgens mij is het met ticketswap zo dat LL geen "secureswap" heeft en je dus geen nieuwe barcode krijgt. Je leest op Trustpilot ed best wel wat mensen die daarmee genaaid zijn. Kaartje kopen en vervolgens voor een dichte poort staan bij een concert omdat je kaartje al eerder gescand is.

Bij Ticketmaster krijg je volgens mij wel een andere barcode.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken