Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
graspop 2014 alestorm als mainstage opener, voor de juiste band komt er heel veel volk al vroeg op de weide
Inderdaad. Deze Alcatraz trok Vended best wat volk om 10.45 uur maar met name Bloodywood trok de mainstage een uurtje later vol. Dus het kan prima
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
9
9
Gisteren genoten van High Hi (ongelooflijk hoe die live gegroeid zijn sinds vorig jaar - pkpkwartier - voortreffelijk, en toen waren ze al goed! Sylvie was zoals steeds puik live, alleen me ontzettend gestoord aan de treintjes van überzatte camping mensen die heel het concert praten en lawaai maken.

Gewerkt tot 14u00 en even Merol gaan checken, was best goed en strak. Dadelijk om 18u00 begint de volgende shift voor me. Nog even naar The Haunted Youth.

Pukkelpop blijft een geweldig sfeervol en fijn festival 🔥 straks nog Romy & Goose.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Gearriveerd op camping Relax en de eerste pintjes zijn binnen. Erg fijne camping met parking dichtbij. We liggen tussen diverse nationaliteiten. Erg gezellig. Dadelijk richting festivalterrein. Hopelijk kunnen we nog 2 goedkope dagtickets scoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Lil uzi dinges is van het slechtste dat ik ooit live gezien heb. Wat is dat.

Declan Mckenna al heel wat aangenamer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Toch wel wat (half) lege tenten valt me op. Castello en Dance Hall moeilijk te vullen blijkbaar.

Daarnet met Ashnikko de 2e playback groep van de dag gezien.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Toch wel wat (half) lege tenten valt me op. Castello en Dance Hall moeilijk te vullen blijkbaar.

Daarnet met Ashnikko de 2e playback groep van de dag gezien.
Gedurende de voorgaande passage van Tamino was het afgeladen vol in de Marquee, dit keer was er inderdaad ruimte over.

Wel weer een geweldig optreden. Sowieso erg te spreken over de Ne-Be acts tot nu toe: Froukje, Yong Yello, Goldband, S10, Haunted Youth en nu Tamino. Allemaal zeer sterke optredens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Toch wel wat (half) lege tenten valt me op. Castello en Dance Hall moeilijk te vullen blijkbaar.

Daarnet met Ashnikko de 2e playback groep van de dag gezien.
Men gaat toch vaak nog wel voor een beetje kwaliteit hoor. Het is dan ook de vraag wat je bij Ashnikko deed terwijl While She Sleeps en Tamino ook speelden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken